Jeg blør fortsatt i dag..

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Så nå er jeg sikker på at dette går feil vei...
Det er ikke mye, men må ha truseinnlegg. Brunt og rødt om hverandre. Det er vel neppe vits i å ringe legevakten? Det vanlig er vel bare å vente og se? Er det ikke det de sier?

Så trist men trenge jo ikke bety noe da. Eg fikk veldig vondt sist sa og blød mye.. Legevakten gjør desverre ikke noe :-( iallefall ikke her eg bor. Sender deg en klem :-)

Det trenger ikke bety at det har gått galt selv om man blør. Jeg tror dessverre ikke legevakten kan gjøre så mye, men du kan jo evt ringe og høre med dem. Skader ikke å ta en tlf :) Sender deg en klem

Det trenger ikke bety at det har gått galt selv om man blør. Jeg tror dessverre ikke legevakten kan gjøre så mye, men du kan jo evt ringe og høre med dem. Skader ikke å ta en tlf :) Sender deg en klem
Skal kjøpe meg en test i dag for å se om den har blitt svakere..

Krysser fingrene for deg :)

Og ja, eneste legevakten gjør er å sende deg hjem for å se det an, kaaaaaaanskje blodprøve om du er heldig.

Åh! Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra!! :Heartred
Stor klem til deg!:Heartbigred

Ånei! Skjønner at det er fælt, men det er ikke helt sikkert det betyr at det er over... Håper det bare er en uskyldig blødning.

Det kan fortsatt være uskyldig.
Ville ringt legen på mandag og spurt om hcg prøver og eventuelt ul hvis ikke det kommer masse med smerter.
Håper det går bra ❤

Åssen går det med deg ? ♡
Takk som spør❤️ Det går fint her. Ligger i senga enda, skal snart stå opp for å bake kake..
Ingen vondter noe sted, og ingen antydning til blødning. Men det vil vel vise seg når jeg reiser meg opp. Tempen er også høy fortsatt, så det lover jo godt foreløpig :)

Det trenger ikke bety at alt håp er ute! ..Jeg hadde "mensen" med en del rødt blod de to-tre første mnd med min første, og har nå har vi en frisk og fin 4åring prøv å slappe av, ligg i ro og sov så mye du kan (vet det er lettere sagt enn gjort)❤️ om det er en SA skal det vere vondt. Jeg hadde en SA på denne tiden i august og det kjentes som små små rier/menssmerter så, ikke mist håpet! ❤️

Det trenger ikke bety at alt håp er ute! ..Jeg hadde "mensen" med en del rødt blod de to-tre første mnd med min første, og har nå har vi en frisk og fin 4åring prøv å slappe av, ligg i ro og sov så mye du kan (vet det er lettere sagt enn gjort)❤️ om det er en SA skal det vere vondt. Jeg hadde en SA på denne tiden i august og det kjentes som små små rier/menssmerter så, ikke mist håpet! ❤️
Akkurat i dag er dagen jeg ikke kan slappe av så veldig mye:arghh: Har mye som skal ordnes til bursdagsfeiring i dag, og nå skal jeg kaste meg rundt med kakebaking...
Det er en del rødbrunt det blodet som kommer i dag, og så måtte jeg sjekke tappen, og den ligger høyt oppe, er bakovervendt og godt lukket.
Håper jeg får komme inn til legen i morgen.
Det er alltid skummelt med blod, men bare jeg får komme til legen å bekrefte/avkrefte en evt sa, så er jeg fornøyd :)

Takk for gode ord❤️

Akkurat i dag er dagen jeg ikke kan slappe av så veldig mye:arghh: Har mye som skal ordnes til bursdagsfeiring i dag, og nå skal jeg kaste meg rundt med kakebaking...
Det er en del rødbrunt det blodet som kommer i dag, og så måtte jeg sjekke tappen, og den ligger høyt oppe, er bakovervendt og godt lukket.
Håper jeg får komme inn til legen i morgen.
Det er alltid skummelt med blod, men bare jeg får komme til legen å bekrefte/avkrefte en evt sa, så er jeg fornøyd :)

Takk for gode ord❤️

Huff, kjenner så alt for godt til følelsen :/ ..men jeg har troa! Faktisk en del som blør den første tiden altså :) mamma også gjorde det, og vi er tre søsken :) har noen veninner også som gjorde det :) alt bra der ❤️

Huff, kjenner så alt for godt til følelsen :/ ..men jeg har troa! Faktisk en del som blør den første tiden altså :) mamma også gjorde det, og vi er tre søsken :) har noen veninner også som gjorde det :) alt bra der ❤️
Både friskt, mørkt og brunt blod som kommer..
Klarer ikke helt å slå meg til ro med at alt er bra:banghead:
Men må bare holde ut til i morgen.

Har tatt seg litt mer opp nå, og det murrer nederst i magen. Så jeg frykter nok det verste...

Sender deg en klem og håper at det ikke er noe farlig mange som blør litt i begynnelsen av svangerskapet❤️❤️❤️

Back
Topp