jeg blør ennå

KARI A

Flørter med forumet
jeg fødte for nøyaktig 2 uker siden og jeg blør fortsatt. jeg har ikke hatt noe opphold. er det noen som vet noe om, om det er normalt. eller om jeg bør sjekkes hos lege.??...
husker ikke hvordan det var forigje gang, men mener jeg sluttet etter en uke.

Det er nok helt normalt, blør enda jeg også, og jm sa at etter ca. 14 dager ville blødningen bli litt kraftigere og friskere pga at "såret" etter morkaka grodde.
Jeg husker heller ikke hvor lenge jeg blødde forrige gang.

Jeg har tatt keisersnitt, men en blør jo fordet. Det er 2 uker siden snuppa mi kom til verden, men jeg blør som bare det ennå...

Jeg fødte for 2 uker og 5 dager siden , og jeg sluttet og blø på mandag.. Nå er det bare litt brunt utflod som kommer.. Det gir seg snart hos deg og tenker jeg[:)] Det kommer ann på person fra person tror jeg.

Det er helt normalt å blø enda. Jeg fødte for 2 uker og 4 dager siden og det kommer enda litt brunrødt ut..[&:] Snakk om å bli straffa med en laaaaaang mensen hehehe!!! [:D][:D][:D]

Du kan blø mange uker, tror jordmora sa 6 uker til meg, D som er barseltida også. Jeg blør fortsatt, ikke hele tiden, men nå og da

jeg også blør fortsatt... nå har det "bare" gått 10 dager m meg da... men... regner med at det fortsetter en stund til[:-]

Da slår jeg meg til ro med det.
jeg glemte å spørre kelsesøster i dag.
men man trenger ikke de folka så lenge men har mulighet til å spørre en hel haug med damer/mammaer på en gang.
 Takk skal dere ha..

eg blødde nå bort i mot fire veker sist meiner eg..... men hadde ks da......

blødde i 8 uker jeg og jeg tok keisersnitt. Huff det varierer tror jeg. Det som må ut skal jo ut

jeg blør også enda ,alina kom til verden 1.februar. mn d er meget lite,å det ser ik mere ut som blod

Back
Topp