Jeg blør ennå jeg....

Iroim

Elsker forumet
.... det kan vel ikke være som det skal??? 6 uker siden fødsel i dag... Skal på 6 ukers kontroll til onsdag... Må si jeg er lei bind nå ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@]

ORIGINAL: mrsdior

hær forsvant blodet etter ca 10dager,, har bare utflod nå...   huff, synns synd i deg...

Er så lei ja..... Vil begynne å leve normalt igjen. Leon og jeg skal jo begynne på babysvømming og alt![:(]

Jeg blør innemellom. Tror jeg er ferdig så plutselig kommer det litt. [:@]
- er vel ikke lenge før mensen kommer heller... [&:]

ORIGINAL: Iroim

hær forsvant blodet etter ca 10dager,, har bare utflod nå...   huff, synns synd i deg...

Er så lei ja..... Vil begynne å leve normalt igjen. Leon og jeg skal jo begynne på babysvømming og alt![:(]

TIHI, FOR ET NYDELI NAVN PÅ GUTTEN DIN=)
ja, tampong er vel ik d beste å bruke heller ak nå....   vært på 6ukers kontroll da? hva sa de der?

Skal på 6 ukers kontroll til onsdag... Så får se hva de sier da.[:'(]

Blødde i uker 6 uker jeg, også fikk jeg mensen rett etterpå[:'(]
Men nå er det kun litt farget utflod igjen av første mens,
så må det vel være en mnd til nesten gang.

Jeg har sluttet å blø, det gjode jeg for nesten en uke siden. Jeg fødte 23. januar. Var på Ullevål og fjernet hinnerester etter 14 dager. Fikk kraftig blødning og feber. Synes det snart bør slutte og blø hos deg. Skjønner at du blir lei

sist blødde jeg ca 6 uker..får håpe det gir seg snart, det er slitsomt å gå sånn. denne gangen var alt helt annerledes, og jeg sluttet¨å blø etter ca 3 uker!:)

Back
Topp