Jeg blør...(ekle detaljer)

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Gikk ut på toalettet nå og det viser seg at jeg blør. Ikke klumpete men helt lyst rødt tynt blod. Litt vage vondter i magen... blodet var vekke etter 2 tørk men kjennes ut som det skjer mer i magen.Det var nok blod til at det lå seg på papiret i en liten "dam"..

Ble plutselig skikkelig dårlig nå...er så redd dette betyr slutten...:(
 
Jeg hadde en SA i februar i år.  Da kom det mye klumpete blod og  hadde smerter i magen. jeg var ikke itvil om at det var noe galt. Fikk også litt smerter i ryggen. var da 5+4 uker påvei. Siden du blød så lite er det sikker ikke farlig.. Ønsker deg uansett masse masse lykke til :-) :-)
 
Det er vist vanlig at man kan få små blødninger i begynnelsen på grunn av hormonendringer. Krysser fingrene for at det ikkje er noko gale!
 
uff da, krysser fingrene for deg !!!!!!!!!!!!!!
 
Takk for det jenter., dere er supre! Men er redd dette er mer enn en småblødning. Det renner nå kjennes det ut som. Smertene i magen kommer takvis nå i både mage og rygg...dette er nok slutten for meg her inne er jeg redd :(
 
Takk jenter :-)
 
Krysser virkelig alt som er for deg. Hold oss oppdatert..
 
Takk for det, det skal jeg gjøre :)
 
Var på toalettet nå og det er ikke kommet blod på innlegget og får ikke blod på papiret når jeg tørker vanlig, men om jeg dytter papiret rett innenfor skjeden kommer det lyst rødt, nesten oransje, blod på papiret. Smertene er litt bedre nå.

En ting jeg lurer på:

Dere som har opplevd en SA. Hadde dere symptomer på graviditet etter/under SA'en? Puppene mine verker helt sinnsykt akkurat nå, er kjempe vondt..
 
Hoppetussa skrev:
Kan desverre ikke svare deg, krysser bare fingrene for deg og håper det "kun" var en hormonell blødning, og ikke SA...



 
*Mille* skrev:
Var på toalettet nå og det er ikke kommet blod på innlegget og får ikke blod på papiret når jeg tørker vanlig, men om jeg dytter papiret rett innenfor skjeden kommer det lyst rødt, nesten oransje, blod på papiret. Smertene er litt bedre nå.

En ting jeg lurer på:

Dere som har opplevd en SA. Hadde dere symptomer på graviditet etter/under SA'en? Puppene mine verker helt sinnsykt akkurat nå, er kjempe vondt..

 Da jeg hadde SA var det en ekstrem smerte som stakk.. Klarte ikke gå oppreist og kjente en klump! Gikk på do og det var tydlig en SA, smertene forsvant hos meg.. Men kjente ikke noe særlig mer enn sårhet!
Blodet mitt var slett ikke til å ta feil av. Var va 5-6 uker da.. Så det er min erfaring!

 
Back
Topp