JEG BLØR:(

Lizziee

Flørter med forumet
Er gravid i uke 10.
Var på do nettopp og så rød/rosa blod. Ikke mye. Men litt. Har vært på toalettet noen ganger etter dette,men det er bare så lite som det går an. At det nesten ikke syns. På en måte rester kanskje?
Kan det være en rift? Eller en start på en SA? Jeg kjenner ingenting i magen..

Er livredd..

Nå? både legen og legevakten er stengt:S

Jeg blødde masse fra uke 11 til uke 19.. Og det gikk bra..
Om du bare blør litt, og ikke har vondt, så vil jeg anbefale deg å slappe av og ta det med ro, tenk positivt, og følge med..
Jeg VET det er vanskelig, men prøv.. [:)]
Blør du mer i morge eller senere, så ring til legen eller noe, og da sender de deg nok mest sannsynlig på ul.. [:)]

Legen min sa da: å blø i svangerskapet er ikke normalt, men laangt fra uvanlig!

nei. :/

blødde litt i begynnelsen jeg og.. Har en helt frisk og fantastisk datter;)

Ville nok ringt for en sjekk i morgen, men er visstnok ikke så uvanlig med litt spottblødninger.

ORIGINAL: Leeah

Slapp av, ta det med ro, få deg litt søvn og hvil .. Ring legen din i morgen for å komme å ta en sjekk!
Håper alt er i orden - mange blør litt i sv.skapet..

åå,håper den lille har det bra! Skal ringe så snart de åpner. Håper bare jeg får sove.

Veldig vanlig at noen blodkar kan sprekke når man er gravid!:) Blødde en del da jeg var gravid jeg også, men gikk veldig bra. Du gjør nok likevel rett i å ringe lege i morgen:)

Jeg blødde i uke 6, uke 9 og uke 11. Jeg fikk sjekket det, alt var i sin skjønneste orden og det er det fremdeles. Det kunne være en rift, sprukket blodkar, forandringer, stress eller ingenting. Lykke til! [:)]

I det førsta svangerskape mitt hadde jeg 3 blødninge, men jekk heilt fint [:)]

Ring legen og få ein sjekk, so slepp du gå og lure på kva som skjer. Lykke til!!

Er jo like normalt å blø når man er gravid som å ikke gjøre det.. og har du ikke vondt og mengden ikke tar seg opp er det nokså sikkert ikke noe farlig.. Men blør du mere ville æ ringt legen..
Ellers ville jeg så langt som det er mulig, legg deg ned og prøv og hvil og slapp av..

Jeg har fått time hos gynekolog halv ett. Jeg blør ikke mer,og jeg kjenner ingenting smerte eller murringer. Jeg er forberedt på det verste. Men håper såklart på det beste.

ORIGINAL: Lizziee

Jeg har fått time hos gynekolog halv ett. Jeg blør ikke mer,og jeg kjenner ingenting smerte eller murringer. Jeg er forberedt på det verste. Men håper såklart på det beste.

Ønsker deg masse lykke til..

I mitt siste svangerskap så blødde jeg litt til og fra fra uke 6-13, å idaghar jeg ei lita tulle på 8 mnd..
Jeg fikk en UL i uke 8 og så hjerte slå[:)]

ORIGINAL: Lizziee

Ønsker deg lykke til! Jeg kjenner flere som har hatt blødninger i starten av svangerskapet uten at det har vært noe "alvorlig" - men det er forferdelig uansett å blø når man er gravid. Håper alt er i skjønneste orden idag!

Back
Topp