Jeg beklager :-)

Nina 23

Betatt av forumet
Jeg vil si unnskyld til alle som måtte føle seg støtt av mine innlegg.
Det har aldri vært meningen at jeg skule såre noen på noen som helst måte..

Selv om mange er enige i mine synspunkter så er det ikke meningen at noen som helst skal "føle seg uthengt"

Så med dette skal jeg være mere forsiktig i fremtiden, kanskje ordlegge meg annerledes slik at ingen tar det ille opp:-))

Beklager hvis noen der ute har følt seg støtt, og jeg håper at vi kan snakke sammens selv om dette skjedde..

Jeg vil ellers si til alle at dette forumet er utrolig hyggelig, og dere som er her er kjempekjekke, uansett hvilke meninger dere har:-))

Jeg ville aldri lage noe uhygge så sorry for den :-))

Hei du.
Du skal selfølgelig få ha dine meninger. Det skal alle her. Vi må bare holde av hverandre og fortsette det koselige forumet vi har. Noen temaer er værre enn andre og vi må bare anskes med dem på best mulig måte. Du og vi er flotte mammaer som snart møter en ny og anderledes hverdag. Og tro meg jeg vet. Mye forandret seg etter at jeg fikk sønnen min. Men alt forandret seg til det bedere. Gled deg vennen.
Klem

[:)] Godt å høre at vi glemmer glemmer dette og ikke ripper opp i det mere enn det som er gjort..

Det er greit å be om unnskyldning når man her feil synes jeg, men synes helt ærlig at man da kan legge ting bak seg og ikke fortsette..

Er det virkelig at hvis man ber om unnskyldning så skal man føle at andre ser ned på en?? Jeg bryr meg ikke i alle fall:-) For jeg gjorde som du sa, istedet for å nevne navn så tok jeg det opp personlig, jeg sendte en privat melding og ba om unnskyldning og sa at jeg håpte vi kunne snakke sammens selv om dette hadde skjedd. men det betyr ikke at jeg ikke står for det jeg mener, for det gjør jeg virkelig:-))

Klem

Back
Topp