Jeg beit hodet av samboeren min

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Herregud så dårlig humør jeg er i![>:]

Her ringer samboeren min for å fortelle at han har undersøkt litt og funnet ut at vi sparer 20.000 kroner i året hvis vi bytter bank.

Også sier jeg surt: Ååååh! Jeg hater bankbytter! Jeg gidder iallefall ikke å dra dit å skrive under noen drittkontrakter. Orker ikke! De kan sende shiten så jeg kan skrive under...[>:][>:][>:]

Snakk om å klikke for ingenting da[X(] Her har han funnet en bra løsning for oss (lite penger i år) også biter jeg huet av han.

Ferdig med mensen og alt. Lurer på hva som feiler meg[X(]

gravid? [8D]

heheh!! uff!!
sånn hender det jeg er også[:-]

si unskyld så er nok aldt bra igjen[:)]

Så lenge du sier unnskyld til han etterpå,så går det nok bra..=)
Har selv gjort det ett par ganger ,heldigvis forstår han hvorfor jeg blir som jeg blir avogtil..[8D]

så lenge du innser det selv kan du jo be om unnskyldning så er det vel i orden?[:)]

værre med meg som ofte biter hodet av sambo men ikke innser det selv[X(]

Nei, ikke gravid. Mensen ferdig for fire dager siden. Så kan liksom ikke skylde på det heller.

Jeg har spist litt lite i dag. Jeg kn bli litt farlig når jeg spiser lite[8D]

Ja, jeg ringte opp å sa unnskyld. Han skjønte at det var noe rart, for jeg bruker ikke å klikke helt i vinkel uten grunn.

Godt å se det er flere som har sånne trassanfall av og til[:D]

Hehe, det skjer den beste.. Så lenge du sa unnskyld, så er jo alt neeeesten greit i hvert fall.. [8D]
Og 20.000 i året bare for å bytte bank er jo MYE penger! Flinke samboeren din, som tar initiativ til å fikse! [:)]

ORIGINAL: Pijah

Hehe, det skjer den beste.. Så lenge du sa unnskyld, så er jo alt neeeesten greit i hvert fall.. [8D]
Og 20.000 i året bare for å bytte bank er jo MYE penger! Flinke samboeren din, som tar initiativ til å fikse! [:)]

Ja, han er flink. Mens jeg sitter her å surmuler og gjør ingenting[8D]

Lager middag da....[:-] Som jeg kjøpte på tilbud. Det hjelper jo litt?[:-][:D]

ORIGINAL: Helene Burugle

ORIGINAL: Pijah

Ja, han er flink. Mens jeg sitter her å surmuler og gjør ingenting[8D]

Lager middag da....[:-] Som jeg kjøpte på tilbud. Det hjelper jo litt?[:-][:D]

Haha, ikke sant. Lite plaster på såret for han da.. [8D] Og mat kjøpt på tilbud, er like god som hvilken som helst annen mat. KJøper sjelden annet enn melk, brød og grønnsaker til fullpris jeg.. Maten er like god uansett! [:D]

Haha, huff[:)]
Har vært litt sånn jeg også den siste tia- skikkelig drittsur av ingenting [8D][X(]
Kanskje det er for at du har spist lite,ja. Da blir ihvertfall jeg eksplosiv! [8D]

Bra han skjønte det da [:)]

Back
Topp