Jeg begynte å blø... Oppdatert!

Frøken S

Elsker forumet
.. i går[&o] Blødde hele dagen, men det var ikke store mengdene som kom, men nok til at jeg ble bekymra!
Typisk nok jobba jeg fra 12.00 til 20.15, så jeg måtte gå heeeeele dagen og late som om jeg var helt ok.
Når jeg endelig var ferdig på jobb, ringte jeg mamma!
Hun kom hjem til oss, og ringte legevakta for meg, for da hadde jeg begynt å gråte.
De kunne ikke gjøre annet enn å si at når det ikke var store blødninger, og jeg ikke hadde så vondt, så var det veldig normalt å blø. Mamma mente jeg blødde fordi jeg har jobba så mye, og stressa en del i det siste.
Og hun har rett i det, jeg har jo ikke vært noe dårlig, så jeg har jo fortsatt som før, og hun mente det var kroppen som sa i fra om at jeg måtte hvile og slappe av.
Leste også i ei stor svangerskapsbok jeg har at blødninger tidlig i svangerskapet mest trolig tydet på at kroppen ville ha ro og hvile.
Så nå har jeg ringt legen og fått flytta timen min fra tirsdag til i dag[:)]

Det jeg håper nå, er å få ei sykemelding på noen dager, og en ultralyd, men det siste tør jeg ikke håpe for mye på!

Kryss fingrene for meg da, folkens!! Jeg trenger dere nå..

_________________________________________________________________________________________

Da har jeg vært hos legen! Fikk time til UL i morgen, heldigvis[:D] Så blir jeg sykemeldt noen dager/uker, men vet ikke hvor lenge enda, for det var ikke fastlegen min jeg var til i dag. Skal til henne på tirsdag!
Var innom arb.giver og sa ifra da, siden jeg egentlig skal jobbe i dag, i morgen, og hver dag neste uke[&:] ikke rart bittelille sier ifra at han vil jeg skal roe ned!

Legen mente nå ikke det var noe farlig, siden det ikke var snakk om mengder og intense smerter, og det er positivt[:)][:)]
Dessuten mente han at jeg var 13 uker på vei, siden første dag i siste mens var 15.mars, men det stemmer ikke i fohold til EL og positiv test osv, så det tar jeg med en klype salt[8D] får uansett se i morgen[:)]

Så nå er det bare å finne noe for å få tiden til å gå til i morgentidlig og UL[:D] Kanskje det blir vår tur til å se bittelille ligge og turne inni hula si[:)]

Takk for gode ord, jeg er så glad for at jeg har dere!

Så bra du he fått flytta timen!!! Hb du får sjekt opp at alt e i orden sånn du sleppe å uroa dg og at du blir sykemeldt.
Sist eg va gravid hadde eg blødninger hele tiden og blei sendt på UL for å sjekke at alt va ok. Og d va d alltid.

Krysse fingranne for dg idag!!! Åhh hb du får ultralyd - d hadde du fortjent!!!!!!

Håper også du får en sykemelding nå, slik at du får slappet av! Det er viktig at du tar vare på deg selv [:)]

Og så må du oppdatere oss når du har vært hos legen da! [:D]

Skal se dette går helt fint snuppa[:D]
Viktig å gire litt ned nå som vi er gravide, og ta kroppen på alvor slik du har gjort nå snuppa[:)]

Ønsker deg masse lykke til og håper du får tidlig ul så du kan senke skuldrene og slappe av nå[:D]

Klemmer sendes din vei

Huff så skummelt for deg, men satser på at det er en liten uskyldig blødning, og at lille gullet har det bra. Så må du tenke helse og babyen først nå. Bra du fikk time hos legen i dag. Holde oss oppdatert !

Hadde du bodd nær meg nå, hadde jeg steppet opp på døren med min angelsound, for å finne hjerte til den lille, sånn at du fikk beroliget deg, for finner jeg den, så hadde vi funnet lille gullet på deg også

Uff, skjønner du blir skremt. Godt at du fikk flytta på legetimen, så kan legen forhåpentligvis komme med beroligende ord også, og henvisning til ul sånn at du får den beroligelsen du trenger.

Huff, fikk virkelig vondt av deg. Men det er som du sier selv at det er bare kroppen som gir beskjed. Jeg hadde også blødninger hele tiden med førstemann, men ingenting var galt. Jeg ble sykemeldt og var det resten av svangerskapet så det er viktig og høre på kroppen. Håper at du vil få deg en ultralyd slik at du blir beroliget:) Lykke til og jeg venter spendt på oppdatering.

Huff, det er skikkelig skremmende med de blødningene[&:] Håper du får noen dager på å slappe av. Det har jeg fått og jeg synes det er veldig betryggende. Man skal lytte til kroppen[:)]

Oppdatert i første innlegg[:)]

Da gleder jeg meg skikkelig mye til å høre om ul'en din i morgen!!!
Masse lykke til!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Fint han klarte å roe deg litt da...

Blir spennende å se på UL i morgen..Da kan du se en liten menneske som spreller med armer og bein...

Helt fantastisk...[8D]

ORIGINAL: Maanestråle

Da gleder jeg meg skikkelig mye til å høre om ul'en din i morgen!!!
Masse lykke til!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Og slapp av masse Frøken strøken hihi [:D]

Så bra at du fikk ultralyd og kan få slappe av og roe ned tempoet[:)] Blir kjempe spennende med ultralyden i morgen, men jeg er sikker på at du vil se et bankende hjerte og en frisk liten baby inni der[:)] Gleder meg til oppdatering og lykke til[:)]

Sniker litt fra desember.

Oi oi, stakar Frøken S! Det er IKKE moro med blødninger altså![&o] Forstår godt at du ble redd! Grusomt å måtte gå på jobben hele dagen og late som ingenting.. Uff[:o]
Men det var godt å lese oppdateringen din[:)] Det er nok lille som ber deg ta det litt mer med ro. Godt at du fikk sykemelding og UL. Hold meg oppdatert da[:D] Kan tenke meg du får se en aktiv liten turner der inne i magen i morgen.

Oppdatering skal dere få ja[:D] Er kjempespent, for nå har det kommet litt friskt blod igjen[&o] Har vært brunt tidligere i dag. Men jeg skal benke meg foran sofaen etterpå, og der skal jeg bli[:)][:)]

Huff, så skummelt med blødninger...

Men godt legen kunne berolige deg litt, og at du får UL i morra - da får du sikkert se at lillen har det kjempefint i magen din[:)]

Krysser fingrene og gleder meg til oppdatering i morra[:)]

Åh så bra du fikk ul i morgen!!!! Krysser fingrene, dette går så bra [:D]

Så bra du ble tatt på alvor, og endelig får du ul også, SÅ FLOTT !!! Krysser alt jeg har for deg i morgen, så må du komme jublene inn hit å fortelle etterpå [;)]

Så bra at du fikk sykemelding! Så du kan slappe av. Husk å ligge med beina høyt når du blør;). Skal visst være veldig bra (i følge mamma). Lykke til på UL! Dette år sikkert bra=). Virker som det er flere som begynner å blø litt ved 12 uker. Så kanskje det bare er en sånn rar ting når man straks skal over i 2.tri;)

Uansett, stoooor klem!

Så fint at alt gikk så greit:)
alt e nok kjempefint på UL i måra!!
lykke til[:)][:)]

Back
Topp