Jeg begynner å.....

lykke88

Forelsket i forumet
lure!! Jeg øker og har seriøst fått kul på magen, klær er for små og gensere er allerede små!! Magen syns uansett, til og med når jeg har vid tunika! Det er rett å slett blitt gravidmage!! Hjelp.. Hoftene og puppene er ikke gjenkjennelig.. Syns d går veldig fort her.. er jo bare 7+4.

Så jeg har begynt tenke, kan jeg være en mnd lenger???
Hadde blødninger ved min mens mnd. før jeg tror jeg ble gravid.. Men en veldig annerledes og mindre blødninger.. Eller kanskje d er to??

Tok en clearblue som viste 1-2 når jeg var 4 uker.. i føle syklusen..

Noen andre som har det sånn?
Begynner bli vanskelig å sjule nå!! :/

TIPS TAKK! emoticon

Hei :) Jeg troor jeg er 6 uker på vei, og har DEN magen.. jeg klrer nok ikke skjule den så myyyye lenger, men man er visst oppblåst ofte i begynnelsen i svangerskapet, så om den "går ned", så kan jeg muligens skjule den lenger, vil jo helst vente til 12 uker med å spre nyheten :)

Har vært oppblåst første ukene selv, men kan ikke måles med dette.. Helt annerledes, fastere og annen form! :)

Ja jeg har det på samme måte, ingen av dongeribuksene mine passer lenger og jeg får nesten ikke igjen jakkene... Både brystene og magen er blitt mye større. Jeg lurer på om man snart kan begynne med mammaklær :/ Jeg har nok lagt på meg litt, men jeg har en kul nederst på magen som uten tvil har sammenheng med graviditeten. Jeg vet at livmoren ligger lenger nede, men den kan vel presse opp noe annet? Jeg er helt sikker på at jeg ikke er lenger på vei, men har også begynt å lure på om det kan være to? :)  

Om du ikke hadde så kraftige blødninger så kan det jo henne du er lenger på vei enn du tror? Når skal du på ul? 

kaisa78 skrev:
Ja jeg har det på samme måte, ingen av dongeribuksene mine passer lenger og jeg får nesten ikke igjen jakkene... Både brystene og magen er blitt mye større. Jeg lurer på om man snart kan begynne med mammaklær :/ Jeg har nok lagt på meg litt, men jeg har en kul nederst på magen som uten tvil har sammenheng med graviditeten. Jeg vet at livmoren ligger lenger nede, men den kan vel presse opp noe annet? Jeg er helt sikker på at jeg ikke er lenger på vei, men har også begynt å lure på om det kan være to? :)  

Om du ikke hadde så kraftige blødninger så kan det jo henne du er lenger på vei enn du tror? Når skal du på ul? 

jeg aner ikke.. men var en anneledes menstrasjon, så lurer litt! Men alikevel så tror jeg ikke jeg er lenger.. hm.. Veldig usikker!!
Har ikke fått UL time jeg.. Skal til lege fredag, så skal nevne det da.. :)
Når skal du ha UL? :D

Kommer nok til å kjøpe gravid klær ganske snart, har jo ikke igjen klær! Så da må jeg ha noe komfortabelt! ;)

huff ja, her syns magen allerede også, men syns å huske å ha hørt at den kommer raskere med nr 2.... jeg har samme kulen på magen nå som jeg hadde ved uke 14 sist... jeg frykter at jeg blir svæææær feit julegris til jul

ønskernr2 skrev:
huff ja, her syns magen allerede også, men syns å huske å ha hørt at den kommer raskere med nr 2.... jeg har samme kulen på magen nå som jeg hadde ved uke 14 sist... jeg frykter at jeg blir svæææær feit julegris til jul

Det føler jeg også.. men jeg venter jo mitt første..! Jaja, får bare vente å se hva d er.. Eller om jeg bare får mage tidlig!! Rart, har vært på vippen til undervektig og plutselig er jeg helt anneledes! ;) Men tenk så fantastisk, å jeg er så spent til første sv. kontroll! emoticon

Det er min første også :) Jeg skal på ul mandag 30 mai. Grugleder meg, selv om alle symptomene er på plass og magen som sagt viser er  jeg redd det ikke er noen der inne.... :( Jeg har en følelse av at dette er for godt til å være sant, har vært prøver ganske lenge. 

Lykke til hos legen, kanskje han sender deg på tidlig ul? :) 

Krysser fingrene for oss begge!! :)

Håper på tidlig ul! ;)

Syns d er uvirkelig jeg også! Fantastisk men samtidig litt rart! Men stooooooooooor gledeemoticon

Jeg har det akkurat på samme måten. forje mens var unormal kort og lite, noe jeg sa ifra om når jeg var hos legen å fikk bekrefta graviditeten, da bestemte lægen seg for å sende mæ på tilig ul, så no vente æ bare på brev.... veldi spent på hva dæm finner ut dær, men trur æ hold fast på min termin 28.01..

skjura skrev:
Jeg har det akkurat på samme måten. forje mens var unormal kort og lite, noe jeg sa ifra om når jeg var hos legen å fikk bekrefta graviditeten, da bestemte lægen seg for å sende mæ på tilig ul, så no vente æ bare på brev.... veldi spent på hva dæm finner ut dær, men trur æ hold fast på min termin 28.01..

Spennende! :D

Ja det er vel ikke bare babyen som skal utvikle seg i 40 uker, moren trenger mental forberedelse hun også ;) I hvertfall gjør jeg d:) krysser fingrene for oss begge jeg også! 

Håper du får henvisning til ul. Viss ikke koster det 500 for privat, det er det vi skal betale iallefall:) 

kaisa78 skrev:
Ja det er vel ikke bare babyen som skal utvikle seg i 40 uker, moren trenger mental forberedelse hun også ;) I hvertfall gjør jeg d:) krysser fingrene for oss begge jeg også! 

Håper du får henvisning til ul. Viss ikke koster det 500 for privat, det er det vi skal betale iallefall:) 

Får bare krysse fingrene og håpe på det beste!! :D

Back
Topp