jeg begynner å få det travelt

Tittenteia

Elsker forumet
jenta blir 4 år i sommer, og hun har fremdeles ikke søsken. hovedgrunnen til det er fordi jeg studerer, og har fremdeles 2 år igjen. jeg vil ikke at det skal være så stor aldersforskjell mellom barna, så planlegger rett og slett å få en til og fortsatt prøve å studere samtidig. går det? finnes det en annen løsning? bør vi absolutt vente, eller bør vi virkelig få barn nå?
må legge til at jeg er veldig babysyk altså, bare så det ikke virker som søsken til jenta er eneste grunnen.

om hun er 5 eller 7 år når hun blir storesøster, så spiller det ingen rolle! Gjør deg ferdig! Det er TUNGT å gå skole samtidig som man får baby[;)] Og det er ikke lett å begynne på skolen igjen hvis man tar permisjon!

hennes alder syns ej ikke spiller noen rolle. ej har fått to stk mens ej gikk på skole. venter nr 3 no, å har ennå et par eksamena ej ikke har tatt. så må få de unna til neste sommer hvertfall. me første mann var ej hjemme det første året. mens me nr to leste ej hjemme å tok eksamena. siden ej gikk fulltid på skolen fikk sambo søke om permisjon på selvstendig grunnlag, så han gikk hjemme å passet barna. kom med snuppa når ho skulle ha mat... noen skoler har ikke noe imot at man tar med seg babyen den første tiden hvertfall! så hvis DU Å KJÆRESTEN har lyst på en til, så ser ej ikke problemet, anna enn det kan bli litt tøft!!! men man klare det man må klare! hihi..

ORIGINAL: AnneEmilie

jeg fikk barn i studietiden, og det gikk kjemefint [:)] hadde et halvt år igjen da, men kjenner flere som har fått tidligere i studiet [:)]
Får fødselsstipend fra lånekassen også, og hadde mye fritid til lillemor etter at jeg startet studiet igjen[:)]

får man gjort om hele lånet til stipend ett år etter fødsel om man fortsetter på skolen også, eller er det bare om man tar permisjon ett år?

Jeg hadde en på to og en på ett da jeg startet å studere. I starten av andre året fikk jeg nr tre.