Jeg bare smiler for tiden jeg...

mille.

Gift med forumet
Jeg har det veeeldig bra for tiden!!!

Tolv uker er rundet, har sett at den lille i magen hopper og koser seg.
Har sagt det til familie og venner og alle var kjempeglad og gledet seg masse!!

I går fikk jeg innkallling til ul på kk 9.oktober.
det er selvfølgelig dagen etter jeg kommer tilbake fra reise. så det blir nok shopping i nøytrale farger...
kanskje litt blått og litt rosa... [:)]

Og jeg gleder meg masse over magen som vokser!!!

Håper dere alle har det bra!!!! [:D]

Dette var et koselig innlegg, mille! Kjekt å lese at du er et eneste stort glis for tiden!

Jeg er så enig med deg, jeg føler meg litt nyforelsket for tiden etter at vi var på UL på onsdag. Og så er det stas å fortelle folk og motta komplimenter om at man gløder [:)]! Jeg tror det er viktig å nyte starten av andre trimester til det fulle! Man er over den mest kritiske perioden, formen bedrer seg og vi har ikke rukket å få plager knyttet til stor og tung mage (selv om jeg i mitt hode har en forestilling om at stor babymage må være det mest fantastiske i verden!).

God helg!!!!!!!!

har det samme gliset!! [:D]   det er så herlig å ha det så bra!! [:D]    håper alt går bra med deg og,Nesing! [:)] må være kjempeskummelt å haven i en kollisjon!!![8|]  men det hørtes jo ut som det gikk bra! iallefall for deg og din! [:)]  veldig glad for det!![:D]  klem

Du er ikke alene nei! Bare flere og flere som får vite det nå, nyheten går som ild i tørt gress og det er så moro å se folks reaksjoner! Er så stolt altså! Gleder meg bare enda mer, og sambo er så skjønn nå om dagen han også! Passer på så jeg ikke gjør noe som kan være farlig og greier!

Back
Topp