jeg bare maser og maser

Veron

Glad i forumet
Jeg fikk posetiv EL test søndag 31/5 og hadde kun sex da iløpet av perrioden. i følge babyverden sin termin kalkulator så skulle jeg ha eggløsning onsdag 3/6.

Tror dere jeg har blitt gravid den 31/5? at det er da jeg skal rekne termin fra?

Hvis el test var positiv 31. Hadde du mest sannsynlig el mellom 1.-2. Juni.

Hadde det vært meg hadde jeg ventet til jeg hadde fått positiv Graviditets test.

hehe har fått posetiv graviditets test, både billig strimmler og CB :) men aner ikke hvor langt jeg er på veg. syns det høres rart ut og få posetiv test 3+0 på kveldsurin.
Er derfor jeg spør.

Jeg tror du må ha hatt EL 1/2 juni ja. Da er du vel i så fall 8/9 dpo i dag. Fremdeles tiiiidlig å få så positiv test, men det er jo bare positivt med god produksjon av hcg! Kanskje du har to der inne??

Jeg hadde el rundt 2 juni (mulig noen dager før) å jeg hadde tydelig positiv test 3+3 med kveldsurin :) Du regner jo fra første dag i siste mens :)

Jeg tror du må ha hatt EL 1/2 juni ja. Da er du vel i så fall 8/9 dpo i dag. Fremdeles tiiiidlig å få så positiv test, men det er jo bare positivt med god produksjon av hcg! Kanskje du har to der inne??

Hehe ja det hadde vert noe om det var 2:)

Back
Topp