jeg bare måtte

Å så bra vennen! Gratulerer så mye [;)]

Jeg hadde testedag en torsdag, og testet positivt fra søndag. Det blir like mange dager mellom som det er for deg. Tok en test hver dag jeg da, hehe.. var så nysgjerrig! Håper virkelig at dine tester bare viser positivt i dagene som kommer!

Kjenner igjen reddselen ja, siden jeg kjenner til så mange som har mistet under de 12 ukene, klarer jeg ikke helt å være rolig.. MEN, med denne babyboomen, er det klart det går bra for alle oss jentene her inne nå [:D][:D][:D]

Gratulerer så mye, dette går bra sjø[:)][:D][;)]

Levende Lys denne gangen funker det, bare stol på meg[;)]
Krysser fingrene alt jeg kan for deg snuppa[:)]

Oj så spennende!!!

Håper det går bra denne gang... Lurer inn et bitte lite gratulerer, men skal rope det ut om noen dager!!!

Babysyk: tro du meg, den metforminen husker jeg hele tiden[:D]

tusen takk alle sammen,

denne gang har jeg en anna følelse i kroppen, føler at det er noe, sist kjente jeg ikke så mye. men en del mens smerter og masse stikkninger[:)] så håper dette går bra jeg[:)]

Levende lys det er godt å lese at du hare en annen følelse denne gangen, husk jeg hadde en kjemsk graviditet med mitt første forsøk jeg også, men min satt ikke like godt som din da. Og nå sitter den som limt, så dette her går kjempefint vennen. [;)]

Oj..så spennende..

Skjønner godt du ikke vil hoppe rundt enda..fikk med mæ ka som skjedde sist..

*sende dæ en go'klem og lykke til og kryssefingran klem*

Å, vennen, kan jeg hoppe litt av glede? Og gratulere deg litt?? For jeg har hatt skikkelig troen på deg hele tiden nå...[:)]

jeg er helt rolig ennå jeg[:)] så kanskje vi rett og slett bare skal vente til onsdag og kanskje en uke fram før vi virkelig jubler[:)]

i går var vi på bygda fest, og herregud så det stakk i magen min , på sidene, det stakk sånn at det rett og slett var skikkelig ubehagelig for meg[&:] men får håpe at det er spirene som virkelig prøver å klore seg skikkelig fast nå[:D]

Å, så kos å lese!! Krysser fingrene for deg og sier et GRATULERE med positiv test!!! [:)]

Så fin ticker du har fått deg! 

ORIGINAL: Dunn

Så fin ticker du har fått deg! 

Back
Topp