~ruby~ Forumet er livet 29 Nov 2007 #1 Har tatt bilder av mine nusselige nisse-hunder.... [:D][:D] Lotta Kiwi Brum Ronja Astrix
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 29 Nov 2007 #4 Nåååh!! Ronja og Astrix er jo "Lassie-hunder", jo!! og vakre Kiwi (AM)!! Hvilken rase er Lotta og Brum? Jeg har ikke peiling, men synes det er interessant å se at det er andre som har det[;)]
Nåååh!! Ronja og Astrix er jo "Lassie-hunder", jo!! og vakre Kiwi (AM)!! Hvilken rase er Lotta og Brum? Jeg har ikke peiling, men synes det er interessant å se at det er andre som har det[;)]
Divinity Gift med forumet 29 Nov 2007 #12 hehe, så søte vovvene dine er [:D] Ser Lotta og Brum har vokst. [:)]
Sense Forelsket i forumet 29 Nov 2007 #14 Flotte bilder! Hvilket program bruker du for å lage bildene?
eadni Forumet er livet 29 Nov 2007 #16 Åh så fine da! Hvor mange hunder har du Ruby? Vi har Sambo og han e det vi kaller streetmix [;)][:D] Tar friheten til å vise ham fram. Hannes jobb er å gjete reinflokken til typen min: Vi innbiller oss at han e sånn Lassie-blanding [8D] Snillest i hele verden han
Åh så fine da! Hvor mange hunder har du Ruby? Vi har Sambo og han e det vi kaller streetmix [;)][:D] Tar friheten til å vise ham fram. Hannes jobb er å gjete reinflokken til typen min: Vi innbiller oss at han e sånn Lassie-blanding [8D] Snillest i hele verden han