Jeg bare MÅÅ!! Nedtelling til ordinær UL! :)

Live2Learn

Elsker forumet
Jeg er jo helt gaal av lengsel ! :) Gleder meg vanvittig mye til å få studert babyen fra topp til tå! 

14 DAGER IGJEN!

WOOHOO!!!!!
5 dager, og 11 timer og 16 minutter til min

Ja, er snurt for at jeg fikk så sent denne gang.. fått så tidlig de to andre gangene! hmf! hehehe

Fikk time veldig tidlig jeg da =)
Legen hadde allerede henvist meg så når jeg var på tidlig UL i uke 9 hadde gyn allerede satt opp time til meg =D Så jeg var nok heldig, men er jo
18 uker i morgen (18+4 i følge sist ul) så det er jo passe tid =)

Jeg skal på fredag og gleder meg så sinnsykt mye selv! :) Håper alt er som det skal og at vi får vite kjønnet så vi kan handle :D

FruAH skrev:
Har fortsatt ikke fått time jeg :-( får ringe og mase imorgen...

Ja, det må du gjøre! :/ merkelig at du ikke har fått! :/ hm! 

Jeg leverte henvisningen selv, slik at jeg visste at den kom frem! ;) hehe.. 
Skeptisk til masse om dagen! :) hehe

Jippi! 27 dager til jeg egentlig skulle på ultralyd, men legen min syntes det var helt idiotisk, så hun sendte en henvisning om at den må framskyndes. Så får vi se når neste time er :)

6 dager og 8 timer :)  <3

6 dager og 8 timer :)  <3

4 dager, 23 timer og 35 minutt =)

me skal ikkje før 18.juni, noe som EGENLTI er helt greit, men på samme tid veldig ugreit.. Det er greit siden vi alt har vært på 4 stk ul og får at håppelåppå vår e litt større å har tydeligere trekk, men det e så lenge te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi skal ikke før 22 juni. Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier jeg tenker på det HVER dag;-) Gleder meg sånn!!!! Blir så kjekt å vite hvilket kjønn det er. Rosa eller blått?;-)

5 dager blir det vel =)

Back
Topp