Jeg bare lurer ....?

Nøsste

Gift med forumet
Når det er det første forsøket,får vi lov å sette inn 2 egg da,eller er det regel at du ikke får det????

ok....jeg får høre i måren når jeg skal ha uttak. Jeg er 25 år,og hører til Haugesund. Vet du om det er noe spesielt vi må ha med oss på det første uttaket?

Takk for det[:D] Jeg kommer sikkert inn i morgen og forteller hvordan det har gått![:)]

ORIGINAL: Nøsste

ok....jeg får høre i måren når jeg skal ha uttak. Jeg er 25 år,og hører til Haugesund. Vet du om det er noe spesielt vi må ha med oss på det første uttaket?

Lurt å ha på seg en behagelig bukse, type joggebukse. Må jå kunne smette på deg etter uttak og hvilingen. Jeg fikk et stort bind, i tilfelle jeg blødde litt. Så om du har et vanlig bind, kan du jo ta med deg det.
 Mitt uttak gikk greit, raskt inne og raskt ute. Lå ikke så lenge på hvilinga, ville bare hjem og slenge meg på sofaen og få servert frokost av mannen min [:)]

Møtte fastende ja. Og på en liten pillesnurr, fikk servert 3 paracet og 1 vival, så følte meg litt surrete. Tissa siste gang på sykehuset, det ba sykepleieren meg om. Så det gjør de nok til alle. Trodde jeg skulle lete etter en do selv nemlig [:)]

ORIGINAL: livslyst

ORIGINAL: Guria

Lurt å ha på seg en behagelig bukse, type joggebukse. Må jå kunne smette på deg etter uttak og hvilingen. Jeg fikk et stort bind, i tilfelle jeg blødde litt. Så om du har et vanlig bind, kan du jo ta med deg det.
Mitt uttak gikk greit, raskt inne og raskt ute. Lå ikke så lenge på hvilinga, ville bare hjem og slenge meg på sofaen og få servert frokost av mannen min [:)]

Lure tips! Behaglig bukse sier seg selv. Vanlig bukse er litt for stramt om dagen...[:D] Her er det tights som er tingen.
Ser du fikk servert frokost etter uttak. Kom på at jeg leste et sted om at en skal møte fastende, men det har ikke jeg fått noe beskjed om. Gjorde du det?

I papirene jeg fikk fra UNN stod det at jeg kunne spise en lett frokost, dvs ei brødskive med pålegg, og litt juice. Fikk ikke drikke melk eller kaffe, og blæra skal være tom ved uttak, så fikk ikke drikke mer enn det lille glasset med juice + litt vann til å ta pillene med.

Hos meg står det at du kan spise en lett frokost(Hugesund).....og at blæren må vær tømt før uttaket. Jeg har fått med med 1 oxynorm,1paracet+ 2 affipran jeg skal ta 45min før uttaket.

henne i haugesund hører du til?

Sykehuset i Haugesund
¨'

Back
Topp