Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nøsste
ok....jeg får høre i måren når jeg skal ha uttak. Jeg er 25 år,og hører til Haugesund. Vet du om det er noe spesielt vi må ha med oss på det første uttaket?
ORIGINAL: livslyst
ORIGINAL: Guria
ok....jeg får høre i måren når jeg skal ha uttak. Jeg er 25 år,og hører til Haugesund. Vet du om det er noe spesielt vi må ha med oss på det første uttaket?
Lurt å ha på seg en behagelig bukse, type joggebukse. Må jå kunne smette på deg etter uttak og hvilingen. Jeg fikk et stort bind, i tilfelle jeg blødde litt. Så om du har et vanlig bind, kan du jo ta med deg det.
Mitt uttak gikk greit, raskt inne og raskt ute. Lå ikke så lenge på hvilinga, ville bare hjem og slenge meg på sofaen og få servert frokost av mannen min [:)]
Lure tips! Behaglig bukse sier seg selv. Vanlig bukse er litt for stramt om dagen...[:D] Her er det tights som er tingen.
Ser du fikk servert frokost etter uttak. Kom på at jeg leste et sted om at en skal møte fastende, men det har ikke jeg fått noe beskjed om. Gjorde du det?