Jeg bare lurer....

Ida82

Forumet er livet
Når begynner man å bli kvalm når man har blitt gravid? Om to uker skal jeg ta en test.... kommer til å være de lengste ukene i mitt liv..[:)] har tatt puregon ol for å få eggløsning.. og etter lang tid så skjedde det[:D] Nå kjenner jeg litt stikking i siden.. har hatt det i noen dager nå.. er det normalt???? Iom at jeg har hatt mens svært sjeldent så vet jeg ikke helt åssen disse eggløsningene føles... håper bare testen vil vise positivt!!!!!!

Men men... Hvis noen har noe annet de vil tilføye ang dette er det bare å skrive.. [;)]

Er det eggløsningstest eller graviditets-test du skal ta?

gravtest

Jeg ble kvalm før jeg fikk positiv test...

Det stakk overalt rundt ikm og det har fortsatt med ujevne mellomrom siden.

Håper ukene går fort. Får når du skal teste nærmer jeg meg den magiske 12 ukers grensen. Skal bli ufattelig deilig!

Lykke til! Krysser fingrene og sender babystøv.

Klem fra Maur

ble ikke kvalm i det hele tatt jeg..  fikk litt ømme pupper og ble veldig trøtt. men så testet jeg ikke positiv før jeg var 7 uker på vei da.

jeg har hatt bare rundt 10 dager med kvalme, og de kom i uke 9-10 (rundt der), altså fem uker etter at jeg hadde testet positivt. Husk at noen aldri opplever noen som helst kvalme...

Dette er veldig individuelt! Jeg har ikke vært kvalm en enste dag jeg..så den trenger ikke komme selv om du blir gravid!!

Ønsker deg lykke til!! Håper spiren sitter!

Klem, M

Hei tusen takk for alle svarene. Og til deg Bente, du hadde den forklaringen på eggløsningen som passer hos meg.. [;)] 

Ja så nå er det bare å håper at alt gikk i box denn gangen[:)]

Eg ble ikkje kvalm før i uke 8, men eg hadde mensen smerter/ stikking/murring 2 uker før eg skulle i det heile tatt ha mensen. Merket ikkje fult så mykje på puppene.. Lykke til!

Tusen takker fra meg. Lykke til videre med din lille spire[;)]

Det varierer fra kvinne til kvinne. Halvparten av alle gravide blir plaget med kvalme, du kan jo håpe at du tilhører den halvparten som ikke blir det! Jeg har ikke vært noe særlig kvalm, og har ikke spydd en eneste gang.

har aldri vært kvalm jeg heller.. har aldri hadd svangerskapsplager i mine to tidligere svangerskap..

vet at når jeg har eggløsning, så stikker det i siden..

Back
Topp