Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde frysere holdt temperaturen litt lenger enn 4 timer?Gollemor skrev:
Kanskje ikke? Hadde sett an. Tror ikke jeg hadde ringt forsikringsselskapet med mindre fryseren var ødelagt.
jentami* skrev:
Trodde frysere holdt temperaturen litt lenger enn 4 timer?Gollemor skrev:
Kanskje ikke? Hadde sett an. Tror ikke jeg hadde ringt forsikringsselskapet med mindre fryseren var ødelagt.
Kan pent lite om sånn jeg.. Men temperaturen var litt som den pleier å være i kjøleskapet nedi fryseren.. :p
Hva skal forsikrinsselskapet med maten din?? Kommer ann på hvilken mat du har i frysen da, men 4 timer skal i teorien ikke være nok til å tine maten så lenge fryserdøren har vært lukket...*Annie86* skrev:
Med mindre du hadde VELDIG dyre biffer i frysen så er nok egenandelen MYE høyere enn prisen på varene (kan jeg tenkte meg) :)
Selvom fryseren ikke er iskald lenger er nok varene ganske frossen selvom.. De fleste varene tåler nok å tine litt, men jeg ville vært ekstra nøye på steking/koking når jeg tilberedte maten senere... De fleste varer tiner jo litt fra man handler dem til man kommer hjem i fryseren med dem.. Så jeg tror nok det går bra.. Så lenge de ikke er helt opptint... Men er du usikker er det vel bare til å kaste det..
*Annie86* skrev:Med mindre du hadde VELDIG dyre biffer i frysen så er nok egenandelen MYE høyere enn prisen på varene (kan jeg tenkte meg) :)
Selvom fryseren ikke er iskald lenger er nok varene ganske frossen selvom.. De fleste varene tåler nok å tine litt, men jeg ville vært ekstra nøye på steking/koking når jeg tilberedte maten senere... De fleste varer tiner jo litt fra man handler dem til man kommer hjem i fryseren med dem.. Så jeg tror nok det går bra.. Så lenge de ikke er helt opptint... Men er du usikker er det vel bare til å kaste det..