Jeg bare elsker salg

namba

Forumet er livet
Ja, det gjør jeg. I dag tok Frida og jeg oss en shoppingtur helt på impuls. Vi skulle kjøpe sjuårsgave til søskenbarnet hennes, så da dro vi på H&M og snublet over salg.[:)] Vi fikk kjøpt en kjempetøff soft shell jakke til søskenbarnet hennes for en femtilapp!! Det ble jo så jeg kjøpte mye mer enn planlagt, bl.a flere bukser, gensere og kjoler. Det kom på 500 kr, og rabatten kom på 1020 kr. Slett ikke verst altså. [:)]

herlg med salg altså¨..selv om jeg egentlig ikke liker å handle i butikkene da.. men sier jo aldri nei til  slippe å betale fullpris.. monica og jeg ramlet over outlet for lindex i dag.. fikk tolv barneplagg til 360 kr eller no.. så nå har malin klær til neste str..[:D]

Jeg kjøpte bukser og grensre til Frida i større strørrelser jeg også. Utrolig kjekt. Det er jo så mye fint på salg nå som selv barneklær har blitt mote.

ja, kjempedelig å få barneklær på salg altså.. fant klær til meg selv på salg i dag også.. det er i grunn også litt digg[8D][:D]

Jepp, salg er aldri feil.[8D]

Har vært på salg jeg også. Opptil ett par tre ganger hehe. Veldig kjekt. Joggedresser til 64 kr,- det er jammen ikke gale. Sparer en del penger på sånt ja.[:D]

Jeg har handlet på salg også, H&M til barna og på Kid, sengesett til 44 kr er IKKE ille asså! Og fantastisk deilig med nye sengesett [;)] Duker også var billige, og håndkler [:D]

Salget i går ga mersmak, så i dag er det på'n igjen. Jeg er ikke så glad i shopping i utgangspunktet, men salg gjør susen.[:)]

Salg er TOPP!!![;)]

Back
Topp