Jeg bare elsker min angelsound!!!!

Prøvernr3

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Ja! Tittelen sier sitt! Nå kunne jeg høre et lite, sterkt hjerte slå ca 150-160 slag i minuttet... Helt fantastisk og tårene trillet ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skikkelig lyspunkt når dagene ellers går med på å spy ;) jeg er 8+5. Er barn Nr to, så livmora har allerede kommet godt over skambeinet. Har prøvd noen ganger uten å finne hjertelyden tidligere... Viktigste er å ikke bli redd om man ikke skulle finne den! Det kan være mange grunner det det uten at noe er galt!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tipper jeg må få mast meg til en sånn:p mannen vil ikke ha. Dette er mitt 3barn, men di er snart 8&9 år di to første, men jeg klarer ikke kjenne noen livmor:/ skjønner ikke helt hva jeg skal kjenne etter, vet en kant, men kjenner flere kanter:p

Jeg fikk min i poeten i dag. Gleder meg til å prøve! Men gyn sa at siden jeg har bakovervendt livmor, så kan det ta enda lengre tid før jeg hører noe:-( Så bør sikkert drøye litt før jeg prøver. Hvis jeg klarer å vente da:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Posten, skulle stå posten ikke poeten...

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal så innmari kjøpe en sånn, er helt på tuppa her fordi jeg ikke kjenner noen ting. Rekker jo ikke å få den før undersøkelse neste uke, da, men det blir nok ikke eneste gang jeg får høy puls i løpet av de neste 7 månedene :

Back
Topp