Jeg "banna i kjerka" i dag... *justin bieber*

FancyPants

Forumet er livet
Satt med lillesøster på 15 og så på opptak av VG-lista-konserten fra i går, hvor jeg sier:
"Han LidoLido er flink altså! Så mye bedre enn Justin Bieber live!"

Hvis blikk kunne drepe, sier jeg bare! Så fikk jeg en lang rant: "Justin danser faktisk også, og da blir han skikkelig sliten lissåm, så da synger han ikke så bra live da. Så han er jo MYE bedre enn LidoLido, for Justin danser jo avansert lissåm!"

Og jeg sier; "Jamen, dreier det seg ikke i all hovedsak om syngingen da?"

Enda mer himling med øyene, og: "Herregud, du er så NERD ass!"

Man skal tydeligvis ikke disse Bieber foran en Beliber :p

FancyPants skrev:
Satt med lillesøster på 15 og så på opptak av VG-lista-konserten fra i går, hvor jeg sier:

Hvis blikk kunne drepe, sier jeg bare! Så fikk jeg en lang rant: "Justin danser faktisk også, og da blir han skikkelig sliten lissåm, så da synger han ikke så bra live da. Så han er jo MYE bedre enn LidoLido, for Justin danser jo avansert lissåm!"

Hehe, da er det "End of the discussion"! Klassiker!

Sannheten skrev:

FancyPants skrev:

Hehe, da er det "End of the discussion"! Klassiker!

Ja, da kan jeg bare gi opp! Jeg er nesten 15 år eldre enn henne, så hun syns jo at jeg er antikvarisk uansett:p Blir vel bedre når hun blir noen år eldre, forhåpentligvis:)

Løsa skrev:
Hahaha!
Du er bare så nerd ass!

Ja, nå er det offisielt! Dråpen som fikk nerdebegeret til å renne over var visst at jeg liker LidoLido bedre en JB. Who knew, liksom? :p

Haha, herlig!

Jeg snublet over Skavlan-intervjuet med Justin Bieber i går.
Jeg fikk dessverre bare med meg de siste 5 minuttene, skulle gjerne sett hele!
Syns det var veldig underholdende og han virker som en skikkelig herlig gutt :-)

trodde en konsert var mest om å lage SHOW.. ikke bare sangprestasjonen. om det er bra sangstemme er det bare ett +

Back
Topp