Jeg AVLYSER treffet i dag!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Vi er nå bare tre stk igjen, så da velger jeg å IKKE komme! Jeg har litt reisevei også, så håper det går greit for dere! Da blir jeg heller med datra mi til legen i dag som jeg egentlig hadde valgt at pappan skulle gjøre! Jeg legger ut avstemming om nytt treff senere! :)

Håper det ikke skaper problemer for noen og at dere skjønner det!

Hahahah, ojjj...enda godt jeg kom meg inn her å sjekket i siste liten! Var vel og merke på vei nedover til sentrum nå. Jeg må til byen uansett, men da tenker jeg at jeg legger vesla for en liten power nap først!

Lykke til hos legen idag, og god bedring til vesla di!

emoticon 

Håper det snart blir ett nytt treff da! Har jo veldig lyst til å møte dere.

Elvana skrev:
Hahahah, ojjj...enda godt jeg kom meg inn her å sjekket i siste liten! Var vel og merke på vei nedover til sentrum nå. Jeg må til byen uansett, men da tenker jeg at jeg legger vesla for en liten power nap først!

Lykke til hos legen idag, og god bedring til vesla di!

emoticon 

Håper det snart blir ett nytt treff da! Har jo veldig lyst til å møte dere.

Ja det var bra! sendte mld til deg og shokobonz...
Takk for det, vesla fikk antibiotikakur, så satser på bedring nå! godt å få vært med på den timen!

blir med neste gang. Vi har vært på sykehuset idag, derfor jeg ikke kom

Elvana skrev:
Hørt noe fra Shokobonz?

jeg møtte opp (har ikke hatt tilgang til internett).
bor i skien, så er veldig glad jeg var i oslo uansett i dag.
hadde vært veldig kjipt å sitte på buss i 2 1/2 time og betale 500 kr for ingenting.
men blir gjerne med en annen gang når det passer.

Det skjønner jeg utrolig godt! bruker selv ihvertfall en time til oslo... Og fikk de siste meldingene om frafall seint! Jeg har alltid møtt opp men det ble litt stusselig når det bare ble igjen 3 og jeg hadde utsatt mine ting for det!

Hadde det ikke vært for at jeg visste at du skulle til oslo uansett hadde jeg kommet jeg altså!

Back
Topp