Jeg angrer!!

~Blikk~

Elsker forumet
I dag har vi baka!!! Har en sønn som elsker å bake, så hadde det vært opp til han hadde vi baka hver eneste dagVel, i dag bestemte jeg meg for at vi kunne bake wienerbrød, det har jeg aldri laga før, så kasta meg i det. (sist jeg gikk gravid hadde jeg farlig dilla på wb) 
Vel, de ble alt for vellykka Nam, nam, har spist alt for mange allerede og sitter bare å drømmer om å kunne spise bare et til... (vel, de ser ikke så proffe ut akkurat, det kan jeg ikke skryte på meg, men det har ikke noe å si på smaken!!!!)

Hørtes veldig fristende ut :) Her ligger både jeg og veslegutt på 2 år rett ut på soffan med feber og null matlyst. Men ferske bakevarer hadde nok godt ned :)

hihihihihihihihi  synes nesten jeg kan  ser deg forran meg. Skjønner deg godt jeg, og det som er så nydelig

Åh det er deilig. Var på besøk hos søs i dag , og ho hadde baka sjokoladekake  Trykte i meg noen stykker for å si det sånn. Ikke rart jeg har gått opp 4 kilo på 12 uker

ååååååååååååååh jeg vil haaaa hehehe 

Rugekasse skrev:
ååååååååååååååh jeg vil haaaa hehehe 

Har fortsatt noen igjen, skal jeg sende en i posten?;) 

4hjerter skrev:
Hørtes veldig fristende ut :) Her ligger både jeg og veslegutt på 2 år rett ut på soffan med feber og null matlyst. Men ferske bakevarer hadde nok godt ned :)

Uffa! Da hadde det gjort seg med litt ferske bakevarer ja! Håper dere sover det av dere!!! 

Søtnos* skrev:
Åh det er deilig. Var på besøk hos søs i dag , og ho hadde baka sjokoladekake  Trykte i meg noen stykker for å si det sånn. Ikke rart jeg har gått opp 4 kilo på 12 uker

Hahaha, BRA jobba!!!! Jeg er i stigene kurve jeg ogsåHeldigvis har jeg litt mer lyst på sunne ting nå, levde på søppel noen uker...

Frøken Muffin skrev:

Søtnos* skrev:

Hahaha, BRA jobba!!!! Jeg er i stigene kurve jeg ogsåHeldigvis har jeg litt mer lyst på sunne ting nå, levde på søppel noen uker...

Jeg dauer av skam når jeg går på vekta hos legen

Søtnos* skrev:

Frøken Muffin skrev:

Søtnos* skrev:

hihihi, du kan være glad du går opp! Da vet du at du er i god nok form til å få i deg mat. Sist gikk jeg opp totalt 2 kg i hele svangerskapet, det er ikke lett! 

Frøken Muffin skrev:

Søtnos* skrev:

Frøken Muffin skrev:

Søtnos* skrev:

hihihi, du kan være glad du går opp! Da vet du at du er i god nok form til å få i deg mat. Sist gikk jeg opp totalt 2 kg i hele svangerskapet, det er ikke lett! 

Ja jeg får trøste meg med det

Søtnos* skrev:

Ja jeg får trøste meg med det

Jeg skjønner at det kan høres tullete ut for de som legger på seg mye og drømmer om mindre oppgang, men det blir fort en psykisk påkjenning når vekta ikke går opp,men maten stadig gjør det...

Nå har du på samvittigheten at jeg startet å bake her også... 

Kanelsnurrer, deigen står til heving nå emoticon*kremt* dobbel porsjon 

Rugekasse skrev:
Nå har du på samvittigheten at jeg startet å bake her også... 

Kanelsnurrer, deigen står til heving nå emoticon*kremt* dobbel porsjon 

Thihi, den tar jeg glatt på min samvittighet! Kos deg så mye du bare klarer med baksten

hehehe det skal jeg :D 

Straks kommer mannen hjem, så skal vi kose oss med nystekte kanelboller og Spartacus! Så er det natta :) 

Åååh det er så godt det :D

Back
Topp