Jeg angrer sånn på at jeg giftet meg i fjor.... :-/

Når fødselen er over og du er på den vekten du ønsker så bestiller du deg drømmekjolen på Ebay eller jkdress.com og drar til fotograf og tar nye bilder og kanskje holder en fest i samme slengen 

Uansett er det jo gøy om du får deg en fin ny vanlig kjole du føler deg smashing i og tar masse fine familie bilder, det er jo like gøy å ha det da

Vi har ikke bryllupsbilder men det er fordi jeg hater å bli tatt bilde av

Jeg husker bildene som du la ut, og du var nok større ja, men langt ifra stygg!
Og 55 kilo - imponerende!

Og så er jeg sååå nysgjerrig på om du venter jente eller gutt....

Jeg kan ikke huske å ha sett bilder fra bryllupet, men uansett som du veide mer før var du en utrolig flott dame. Vekta er ikke alt, for den utstrålingen du har (på de bildene jeg har sett) er helt utrolig og de fleste ville missunt!

Men ellers er det jo en mulighet å fornye løftene eller bare ta nye bilder som noen skriver...

Hvis du har brudekjolen enda hadde jeg sminket meg nydelig, satt opp håret hos frisøren, fått brudekjolen sydd inn, bedt mannen stille opp i dress og gått til fotografen nå!

Uff, jeg får helt vondt av deg :( Bryllupsbilder skal man jo være stolt av!
Stor klem til deg <3

Stygg og fæl var du nå IKKE!? 

Ja, du var større, men du var utrolig vakker og du LYSTE lykke! Det er jo det viktigste?? 

men ja, enig med de andre her, hva med å fornye løfter og bilder? :) Bildene du tok kan du jo såklart ha i en bok osv! :) 

det er nettopp den grunn til at jeg ikke vil gifte meg nå! :) Ikke før jeg har gått ned 30 kg! :) (ikke regnet med graviditeten) :)

Før jeg kommer med de trøstende ord, så vil jeg bare si at jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg har ikke giftet meg, men vekta mi er det eneste som får meg til å angre på ting som hører fortiden til. Men det er bare framtiden jeg kan gjøre noe med.
Skjønner jo det er litt kjipt når det er snakk om selve bryllupsbildene.

Men du skal vite en ting, du er så ufattelig vakker på de bildene! Du stråler. Seriøst.
Og du ser lykkelig ut, håper det er det du ser på de bildene en dag, og ikke hva du veide.
Kjempefin var du!

IsThaBeth skrev:
Jeg angrer meg på at jeg giftet meg for ti år siden, fordi jeg hadde det jeg nå synes er en stygg brudekjole. Grøss og gru. Paljetthelvete. 

Bilde!!!

Back
Topp