Jeg ønsker meg...

Ane81

Gift med forumet
...sovebaby til jul...!!! [&o]

Skjønner ikke hva som skjedde. Ophelia var SÅ flink, våknet bare for å spise i 4-tiden hver natt og så sov vi videre. Men de siste 2-3 ukene har alt vært helt på styr, hun våkner på natta og holder det gående i opptil 3 timer[&o][&o][&o]

Ikke gjør vi noe anderledes fra før heller, kveldsrutinene er de samme, og vi sover jo på natta så vi vekker henne jo ikke heller... Har på følelsen av at vi har prøvd det meste til nå (dvs. hovedsaklig å gjøre så lite som mulig, det er jo NATT!) men det går bare gale veien. Først begynte hun å våkne klokka 3 på natten, så ble det 2.30 og nå er det klokka 2[:o][:o][:o] ÆSJ ÆSJ ÆSJ! Vet at det er normalt å tulle litt med sovinga rundt denne alderen altså, men åååååååååååååååååååååh! SÅ lenge da! Hadde det bare vært noen dager eller en uke liksom... (og nå har jeg blitt forkjølet av å stå og fryse på det kjørlige soverommet om natten også[:@][:@][:@]) Men jeg er vel ikke alene om å ha det slik kanskje...

Noen som har noen gode råd? (Vet ikke hva jeg skal finne på lenger...) (Er jo så mange hyggelige og hjelpsomme damer her inne[;)][:D])

OH HALLLELUIA, DU hørte meg???
HEHE, det er akkurat det samme som her. Endelig, trodde jeg var alene med det problemmet. HEr sovner vi kl 11, våkner 12, sovner 1 våkner 2 og så holder vi oss oppe og snakker og dytter til mamma og må ha pupp, og neiu ikke pupp, og nei pupp alikevel, eller nei jeg vil bare snakke med pupp jeg. Så hele natta, surring og sutring.[8|] Helt forferdelig. Hun som var så flink til å sove hele natta helt siden fødsel.

Kass sia har dåke babyen på???
Da ska hjelpa å legga ungen på faren si sia.. viss babyen sove på sio av mammo så ligge den å lukte mammo heila tio.. og då blir da kje så god natte søvn..
Da fynke vertfall her i gården.. Og da fynka kjempe bra med eldste mann... han sov mykje bedre når han flytta seg øve mot faren si sia..
Og spesiellt dei så amme endo.. då ligge babyen å lukte melk heila tio..
Men .. e kje sikkert da hjelpe hos alle. men her gjer da vertfall da[:)]

Vi har det akkurat likedan!! Sovnes som vanlig litt før åtte, men de siste kveldene har hun våkna igjen etter ca 1 1/2 time, og da nekter hun å sove. Før når hun av og til våkna om natta, lå hun bare å pludra for seg selv til hun sovna igjen. Nå er det ingenting annet enn å ta henne opp som hjelper. Kan være våken alt fra to til fire timer[&:]

Har fått rydda og vaska endel om natta i allefall[:D]

Back
Topp