Jeg ønsker meg

BigMama1018

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Varme! Pluss grader !
Kjenner jeg er litt skitlei av is og regn, snø og regn, minus grader og vind.

Hadde vært godt å slippe å pakke seg inn som en sau hver gang man skal ut døra :arghh::wtf::rolleyes: blir jo svett av å kle på meg, bare jeg skal ut en tur med barnevogna en liten tur.
For så å fryse trynet av meg i den vinden ute :wacky:

Hvordan er værforholdene hos dere?:cat:

Helt enig med deg!
Her er det regn og 1 plussgrad....
Veksler mellom litt sludd og regn...... :/

Helt enig med deg!
Her er det regn og 1 plussgrad....
Veksler mellom litt sludd og regn...... :/
Æsj sludd og regn er minst attraktiv med vinteren. Både med barnevogn og bil :facepalm: forferdelige veier blir det av sludd, da føler jeg det er bedre med kram snø. Men det er vel for mye og forlange i Trøndelag :rolleyes: håper det snur været hos dere også.

Her har vi hatt et sted mellom -15 og - 30 siden romjula, så jeg gleder meg til varmere dager :angelic:

2 pluss og regn på isete undelag :confused:
Vil ha vår nå!!

regn og sludd[emoji58] et par grader i dag med øse pøs regn... jeg kjører ikkje bil så her må jeg ta vogna fatt om vi skal noen plass. men i dag er jeg hjemme med syk 4åring. så blir inne i dag så får mannen handle på vei hjem fra jobb

Her er det + 4-5 grader, regn og vind i dag...
Glatte vegar i byggefeltet her så håper det smelter unna no.

Har frøkna på 4 1/2 heime med høg feber så vi kosa oss på sofan!

Her er det mildvær igjen i dag og det svinger mellom plussgrader en dag og ti minus den neste i tillegg til at det snør med jevne mellomrom. Ligger derfor tjukk ishålke overalt ute så er umulig å gå eller trille tur..o_O er glad i snø og vinter men is det kunne vi sluppet. Skal bli godt med vår også!:rolleyes:

Misunner ikke dere med barnevogn på dette føret nei.. Sliter nok med bekkenet for tiden :(

Har vært noen dager med snø og sludd, men no pøsregner det.. Samboeren er heldigvis ikke redd for regn og har tatt lille A på trilletur for at jeg skal få en time for megselv. :)

Her har det vært helt strålende etter at lille kom til verden. Trenger nesten ikke teppe i vogna midt på dagen og kun body og bukse. Hadde henne i bæresjal ved henting igår og det tror jeg hun syns ble litt varmt [emoji4]
Ifjor regna vi bort på denne tiden. Håper det fine været holder seg litt til for eldste skal på leirskole neste uke. Etter det skulle vi vel ha fått litt regn sånn at det ikke blir restriksjoner pga tørke igjen.

Her har vi hatt et sted mellom -15 og - 30 siden romjula, så jeg gleder meg til varmere dager :angelic:
15 30 minus?????? Jeg fryser ved 0 grader her :hilarious: :hungover: hadde sulta ihjel sikkert om jeg har hatt sånne temperaturer, hadde ikke gått utfor døra :hilarious:

Her er det mildvær igjen i dag og det svinger mellom plussgrader en dag og ti minus den neste i tillegg til at det snør med jevne mellomrom. Ligger derfor tjukk ishålke overalt ute så er umulig å gå eller trille tur..o_O er glad i snø og vinter men is det kunne vi sluppet. Skal bli godt med vår også!:rolleyes:
Så det er samme som vi har. Regner og fryser på, så regner det og sludd snø. Så fryser det igjen.. hadde det holdt seg stabilt og skikkelig snø i det minste ...

Her har det vært helt strålende etter at lille kom til verden. Trenger nesten ikke teppe i vogna midt på dagen og kun body og bukse. Hadde henne i bæresjal ved henting igår og det tror jeg hun syns ble litt varmt [emoji4]
Ifjor regna vi bort på denne tiden. Håper det fine været holder seg litt til for eldste skal på leirskole neste uke. Etter det skulle vi vel ha fått litt regn sånn at det ikke blir restriksjoner pga tørke igjen.
Bor du i Norge ???:hilarious: kan ikke være midt Norge i alle fall :laughing001

Har vært noen dager med snø og sludd, men no pøsregner det.. Samboeren er heldigvis ikke redd for regn og har tatt lille A på trilletur for at jeg skal få en time for megselv. :)
Herlig:) prøvde oss på en liten tur her. Var glatt Ja! Brodder er en fin oppfinnelse :)

Her er det akkurat nå 2-3 minus, men ligget en del på rundt 10 minus. Er skikkelig glatt, grunnet mye snø tidligere også har det regnet over det og så kom kulda etter det. Så er mye IS!

Vil ha vår, så det er finere å ut å teille

Back
Topp