Jeg ønsker meg sånn en gutt...

Aprilnurk2017

Betatt av forumet
Jeg er så redd jeg ikke klarer glede meg om deg blir en jente.. hlres helt sykt ut.. men den følelsen jeg har nå.. Sander blir navnet og jeg vil ha en gutt også jente.. kall meg gjerne dust, som twnker sånn.. men vi har prøvd så lenge og ønske om en gutt er så sterkt.. men så lenge babyen er friskt er det vel det samme..

Jeg må ærlig innrømme at jeg er helt lik som deg, men jeg vil h ei jente. Man skal ha lov til å si det man vil, og jeg syns du er tøff som gjør det i dette tabu riket!

Jeg vet ikke hvordan jeg ville tatt det om det ble en gutt til. Har 2 fra før. Men selvfølgelig er sunnheten og friskheten det viktigste.

Jeg vil ikke ha flere enn 3 barn, og ønsker derfor sterkt ei datter nå ❤️

Jeg blir jo like glad for ei jente.. å hun vil få like mye kjærlighet som en gutt.. men merker ønske etter gutt er litt i overtaket nå.. kjøpt endel gutteklær allerede.. men mye nøytralt også.. Alltid fått tryggheten av min storebror.. så når jeg nå venter mitt første barn.. vil jeg videreformidle det trygge videre.. jeg føler meg teit som sier sånt.. Jeg er jo utrolig heldig som har blitt gravid.. jeg blir bare sp satt ut av den kinesiske fødselskalendere. Som sier jente.. derfor jeg føler ekstra på gutt nå.. hormoner ass..

Den kinesiske føds.kal. må du legge til 1-2 år for å få den mest nøyaktige formelen. Dessuten skal du ikke stole blindt på myter. Den har aldri stemt med meg. Og tro meg, jeg har ønsket meg jente leeeeenge!!!

Det er ikke teit å si meningen sin, så snakk i vei. Enkelte tåler selvsagt ikke andres ønsker/meninger, men hvem bryr seg? Er det du eller dem som skal ha ditt barn?

Man skal være takknemlig for det man får, men man skal ikke lyve å late som at alt er OK. Hvis du ønsker deg gutt, så er det sånn det er. Ingen kan komme å si verken fra eller til. Ferdig pratet!

Dessuten må folk slutte å tro de er guder. Pass på deg selv sier jeg alltid.. Visse har problemer med å forstå at de ikke lever noen andres liv, selvom de gjerne skulle ønsket det

Den kinesiske føds.kal. må du legge til 1-2 år for å få den mest nøyaktige formelen. Dessuten skal du ikke stole blindt på myter. Den har aldri stemt med meg. Og tro meg, jeg har ønsket meg jente leeeeenge!!!

Det er ikke teit å si meningen sin, så snakk i vei. Enkelte tåler selvsagt ikke andres ønsker/meninger, men hvem bryr seg? Er det du eller dem som skal ha ditt barn?

Man skal være takknemlig for det man får, men man skal ikke lyve å late som at alt er OK. Hvis du ønsker deg gutt, så er det sånn det er. Ingen kan komme å si verken fra eller til. Ferdig pratet!

Dessuten må folk slutte å tro de er guder. Pass på deg selv sier jeg alltid.. Visse har problemer med å forstå at de ikke lever noen andres liv, selvom de gjerne skulle ønsket det
Du er ei bra dame! <3 Neste gang kan ønske om jente være størst.. eller om det blir jente nå.. så kan gutte ønske være størst neste gang.. tror det er naturlig..

Du er ei bra dame! <3 Neste gang kan ønske om jente være størst.. eller om det blir jente nå.. så kan gutte ønske være størst neste gang.. tror det er naturlig..

Med 2 gutter fra før, ønsker alle ei prinsesse.. Det endres ikke på med det første ;-) Jeg blir glad for det jeg får, men blir kanskje en smule overhysterisk om vi endelig får jenta vår ;-)

Jeg ønsket meg mest to gutter jeg. Eller første var likegyldig og visste ikke kjønn. Veldig koselig å finne ut at det var en gutt som gjemte seg i magen. Med nummer to ble jeg litt leit meg faktisk.. syntes det var tungt at det var en jente. Alt ble så nytt følte meg litt som førstegangs igjen :p gikk raskt over og må innrømme at kjønn spiller svært liten rolle nå også. Er personlighetene som er så fantastiske! Og at to søsken kan være såå forskjellige er gøy <3

Jeg har alltid sett for meg at storesøster skal få en lillesøster som er ganske tett i alder. Sist gang var jeg overbevist om at det var gutt frem til oul

Hadde blitt veldig glad for ei lita prinsesse da jeg har en prins fra før. Men samboer har ei datter så vi har forsåvidt en av hver i hus :)
Blir enig takknemmelig bare jeg får møte en liten en i slutten av april/begynnelsen av mai <3

Skjønner hva du mener! Jeg ønsket meg sååååå en jente og ble utrolig skuffet da vi på ul så det var gutt. Brukte mye tid på det. Nå kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ville ha jente!!! Storm er jo såå perfekt og blablabla ;) Du blir lykkelig uansett tror jeg ;)

Skjønner hva du mener! Jeg ønsket meg sååååå en jente og ble utrolig skuffet da vi på ul så det var gutt. Brukte mye tid på det. Nå kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ville ha jente!!! Storm er jo såå perfekt og blablabla ;) Du blir lykkelig uansett tror jeg ;)
Hehe selfølgelig blir jeg lykkelig uannsett! Rart det der, jeg ser kun etter gutteklær osv.. har en to fulle kasser nå med klær til gutt :p

Sjønner akkurat hva du mener. Jeg ønsker meg så inderlig ei jente :) og vet jeg kommer til å bli litt skuffa om det blir gutt. Men som fler sier , så lenge barnet er frisk er det det viktigste. Men jeg er sjikkelig rosa, å elsker dill å dall ! ;) blir spennede å se , om 19 dager .... Håper bare jeg får vite d da :D <3

Skjønner deg godt! Vi ønsker oss veldig en liten jente, jeg elsker dilldall og glitter, hihi. MEN, prøver å tenke på at om det blir gutt så slipper jeg fjortisstiden med en jente i hus.

Back
Topp