Jeg ønsker meg så desperat en jente

Skjønner deg. Vi har 2 jenter fra før og når vi på onsdag var på ul så håper jeg på en gutt, selv om vi begge hadde forberedt oss på jente.. inni hodet mitt hadde jeg blitt litt skuffet hvis det hadde blitt ei jente igjen da spesielt sambo har ønsket om en gutt veldig mye.. og så viser det seg at det ble en gutt.. føler meg veldig heldig!!
 
Hun ene avslutttet dessverre graviditeten pga personlige årsaker..
 
Vi har 2 gutter. Hadde selvfølgelig vært utrolig stas med ei jente denne gangen. Har også lurt på reaksjonen min hvis det er en gutt til. Men ville jo aldri ha byttet ut mine fantastiske gutter for noe i verden og det er slikt jeg tenker hvis det er en gutt til. ❤️ :)
Jeg bare oppdaterer for meg selv:
Vi var på OUL på tirsdag og da så vi en liten gutt inni magen. Alt så fint ut og det var ingen tvil om kjønn. :p
Ble overrasket over min egen reaksjon (trodde kanskje jeg skulle kjenne en liten skuffelse): Jeg ble skikkelig glad, liksom, ja der er du lille venn. Deg har vi ventet på. Jeg satt bare med en følelse inni meg: tenk at jeg får oppleve å bli mamma for 3. gang. Hvor heldig er man ikke? :Heartblue
 
Jeg ønsket meg jente da vi har gutt fra før, men det rare var at jeg holdt på å glemme å spørre på OUL. Ble bare så oppslukt av alt det andre og at baby hadde det bra [emoji4]
 
Med førstemann var jeg overbevist om at det var en gutt. Jeg ønsket gutt som første, pga storebror, passe på etc. Fikk beskjed på oul at det var ei jente. Haka mi datt ned på knærne, jeg ble helt mutt. Gikk derfra i sjokk, men heldigvis ikke lenge etter begynte jeg å tenke på alt det positive med at det var ei jente.
Jeg var nesten flau over følelsene den gangen, men man kan ikke alltid styre følelsene.

Skjønner godt at du ønsker deg jente, når du har gutter fra før.
De følelsene du kjenner på er lov. Og jeg tviler ikke et sekund på at når babyen er født, uansett kjønn, kommer du til å elske den.
 
Back
Topp