Jeg ønsker meg nye soveromsmøbler! Bilder

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
HEMNES Seng, hvit Lengde: 207 cm Bredde: 149 cm Høyde fotgavl: 69 cm Høyde hodegavl: 121 cm Madrasslengde: 200 cm Madrassbredde: 140 cm
HEMNES Toalettbord med speil, hvit Bredde: 100 cm Dybde: 50 cm Høyde: 159 cm
HEMNES Nattbord, hvit Bredde: 39 cm Dybde: 39 cm Høyde: 75 cm
Jeg elsker serien hemnes fra ikea og kunne ønske jeg kunne byttet ut alle de jeg har i dag.
Problemet er at det er bare 2 år siden vi kjøpte nye og dette kostet da 20000 og min kjære samboer er fullstendig i mot dette nå. Han sier vi må vente litt..Men jeg vill
Noen som har disse møblene? er dere fornøyde med de?

Den serien er rååålekker. Jeg stemmer for å selge de gamle møblene ;)

Jeg stemmer for det jeg også
Beste av alt, vi trenger jo ikke å kjøpe nye madrasser, for de er jo av samme størrelse som vi har i dag! Jeg prøver alt jeg kan å overtale her altså, men vet ikke om jeg får rikket han noe særlig. Han er så sta!

skulle til å skrive at jeg ikke ville hatt Ikea møbler pga madrassmålene dems, men når jeg ser lenger ned at du allerede har madrassene er det jo bare å gå for det :) De er lekre ja :) Kan jo få solgt det dere har fra før eller kanskje plassere det på ett gjesterom?

Hva er det for slags soveromsmøbler du har nå da? Er det noe som du tror kan være lett å selge igjen? isåfall go for it! Hemnes serien er rålekker!

Dette er soveromserien vår i dag:)
Jeg får mye skryt av senga vår, men jeg vill ha nytt. Jeg aner ikke om det er enkelt å selge brukte soveromsmøbler jeg.
Jeg er også elendig på å selge ting på finn, til og med gitt bort ting får jeg ikke til. hihi

Sorry....jeg er heeelt enig med mannen din!

Det er fint det dere har, ganske nytt også, så hvorfor bytte?
Man kan ikke kaste seg på den "ny-stil-hvert-år" bare fordi man synes det er finERE.
Nei, nå må vi bremse litt i forhold til denne bruk-og-kast-mentaliteten. Det er min mening.

Jeg syns senga deres er rålekker, jeg ville IKKE ha solgt den.

Jeg har det sminkebordet, bare at jeg har den med suffer under. Jeg ELSKER den. hadde en periode tenkt å selge den pga plassmangel, men det tror jeg at jeg dropper.

Skal du bytte ut det rålekre dere har, med noe som ser ut som om koster 1000 kr? Hadde jeg aldri gjort. Det dere har nå, er jo dritfint! Gi det til meg, isåfall. 

Jegogde2guttamine skrev:

Man kan ikke kaste seg på den "ny-stil-hvert-år" bare fordi man synes det er finERE.
Nei, nå må vi bremse litt i forhold til denne bruk-og-kast-mentaliteten. Det er min mening.

Sign denne

syntes soverommet dere har nå utrolig stilig. 
Hva med å feks sette inn sminkebordet og ha resten som det er? Trenger jo ikke bytte alt. Vil heller ikke være så stor overgang å skifte seng og nattbord. Det dere har fra før av er jo også hvitt. Hva med å feks bytte litt på tekstiler? Litt billigere triks når en trenger litt fornyinger!  

Syns det dere har er finere. Vi har nattbordene fra Hemnes og det er ikke beste kvalitet, malingen skaller av litt i kanter osv.

Har jo fått enn del svar her jo:)
Jeg får vel svare litt for meg her da.For det første så er ikke jeg sånn bruk å kast person, jeg elsker gammle møbler, kjøper brukte møbler på finn, loppe marked, fretex osv.
Jeg kaster aldri møbler jeg gir de bort om jeg ikke får solgt det.

Men så kommer vi til denne sengen vi har i dag, joda den er fin, men den er så stor så jeg får ikke plass til noe mer omtrent på vårt rom.
Madrassmålene er bare 160, men senga måler 190 i bredden og 220 i lengden.
Jeg vill ha ett romslig luftig soverom, det er også en av grunnene til at jeg ønsker utskiftning.
Så har jeg jo forelsket meg totalt i denne hemnes serien, spesielt sminkebordet egentlig.
Men jeg likte at senga var så liten også:)
Jeg takker masse for svar og innspill.
Og jeg kjøper ikke noe uten tillatelse av min samboer, så vi har nok denne senga enn stund til

**Emmeline** skrev:
Syns det dere har er finere. Vi har nattbordene fra Hemnes og det er ikke beste kvalitet, malingen skaller av litt i kanter osv.

sign.. det dere har er myyyye finere!! OG bedre kvalitet!

Senga og nattborda dere har nå er jo nydelig! Ser ut som det er solide møbler også, og god kvalitet. Forstår det med plassen da, men ville nok ikke byttet ut med det første. Ikea har mye fint, men kvaliteten er ikke alltid den beste...

Hadde kun kjøpt sminkebordet hvis jeg var deg og hadde plass til det. Det passer jo til de møblene dere har fra før :-)

Jegogde2guttamine skrev:

Veldig enig!!

Hadde det dere har nå vært gammelt eller slitt er det noe annet.

Hadde aldri byttet ut den fiine sengen dere har med den fra Ikea. Syns ikke den var noe særlig fin i forhold til den dere har fra før.

Dere må ikke være enige med min samboer daemoticon
Og det som er det fine med ikea møbler er jo at de er ganske så billige, om jeg bytter ut hele soverommet kommer ikke dette på 5000 engang, får jo mye mer for pengene. Denne sengen her flasser også og sengebunnen ramler ned hele tiden.

Back
Topp