Jeg ønsker meg en skravlevenn

trullio

Flørter med forumet
Jeg synes det er litt vanskelig å følge med på alt som skjer på forumet. Prøver selvfølgelig, men får nok ikke med meg alt. Jeg ønsker meg en skravlevenn som jeg kan følge gjennom svangerskapet, kanskje en som har termin ca samtidig som meg (20. juli), så vi kan dele erfaringer, oppturer og nedturer.

Litt om meg: jeg er 27 år og bor i Oslo. Kjæresten min er en herlig jente som gleder seg like mye til å bli mamma som meg. Ellers er jeg student på siste året, og håper jeg klarer å bite tennene sammen og bli helt ferdig til babyen kommer i juli.

Håper noen tar kontakt :)

Samme termin dato som meg :) er 25 år fra Stavanger, har fra før en sønn på 3 og samboer med drømmemannen på niende året :)

Så gøy, da har vi jo litt til felles! Jeg har ingen barn fra før, så dette er helt nytt for meg. Har ikke noe særlig symptomer enda. I uke 4 var jeg ekstremt sulten. Bare to timer etter at jeg hadde spist var jeg klar for neste måltid. Nå har det gitt seg litt, og jeg er litt mer småuggen innimellom. Har du noen symptomer enda?

Jeg er enormt trøøøøøøtt og sliter med å konsentrere meg (perfekt i travleste eksamenstida?) Det stikker mye i brystene, og de er haaarde :p ellers ingenting :) føler ikke det er noe inni der akkuratt. Men sånn var det med sønnen min og. Merket ikke en eneste ting før de første sparka. ikke kvalm, ikke svimmel, ikke vonde bryst, ikke hekta på noe :p Kjedelig.. hehe..

hehe, ja. Man vil jo gjerne ha symptomer. Det er nesten så jeg håper at kvalmen skal komme med et brak, så jeg får et skikkelig bevis på at jeg er gravid. Jeg sliter selvfølgelig med konsentrasjonen jeg også, det er jo bare en ting som står oppi hodet på meg. Jeg er i praksis, så jeg må jo bare fokusere. Tiden går i det minste fort da. Gleder meg voldsomt til 5. desember. Da skal vi på tidl. UL. Det blir så spennende!

Hei! Jeg skravler også gjerne :-) Har termin 2 uker før deg 6.juli, er 29 år, første barn på vei, jeg og mannen har vært sammen i mange år. Og vi bor også i Oslo :-) Har tidlig UL i overmorgen, og er meeeeeget spent på om vi får se et bankende hjerte da!

Jaa! Spennende. Legen på torsdag her og tidlig ul mandag 26 nov. Men før det to eksamener.. Så skal en lang juleferie nytes før siste semester som student starter :)

så koselig at du ble gravid, ser ut som jeg har blitt det også :)
termin ca 26 juli
merker ingen symptomer, utenom littegranne murringer.
sist begynte jeg å bli for alvor kvalm rundt uke 7-8... som klaffet akkurat med bryllupet vårt :)

En-skatt: Så hyggelig med flere Osloboere. Hvor i byen holder du til? Jeg bor i gamle oslo. Veldig spennende med UL, du må holde oss oppdatert. Jeg er sitter her og lurer veldig på om hjertet til min lille skatt har begynt å banke. Er 5+2 i dag. Det er vanskelig å smøre seg med tålmodighet i disse tider.

Stjerneskuddet: åå, UL allerede du også. Hvordan skal jeg klare å vente til 5. desember??? Jaja, får tenke at så lenge jeg ikke blør så er alt i skjønneste orden inni magen. Det er vel det??

_Nina_; Gratulerer! Så utrolig fint å lese at du ble gravid! Jeg var inne og kikket etter på IKM uke 46-tråden, men det var noe rart der etter overgangen til nytt forum, så jeg fikk ikke opp hvem som hadde blitt gravide og ikke. Kvalmen har latt vente på seg her også. Er litt uggen innimellom, men ikke mer enn at jeg klarer å fortsette med det jeg holder på med. Spiser mye! Håper formen din holder seg god lenge!

Ja, det er vel mest sannsynlig i orden inni der :-) Du får prøve å nyte ventetida! Bor i bydel Sagene.

tusen takk :) er mer enn gjerne skravlevenn med deg om du vil, hadde vært spesielt artig siden du var den første jeg hadde litt kontakt med her inne. har ikke helt gått opp for meg og tør liksom ikke helt tro at jeg er gravid, samtidig er jeg utrolig glad og litt redd...
håper jeg slipper kvalmen og alt for masse plager, men så lenge babyen i magen har det fint skal jeg ta de fleste plager med godt mot. Prøver å spise sunt og holder meg unna brus og snop... :)

Skravler gjerne jeg også.
Hender jeg har munndiarè av og til, så om noen gidder å høre så, ja takk :D
Jeg er 30, dette er mitt 3. svangerskap, bor på vestlandet.
Har vel ikke så mye til felles annet enn at vi er gravide, men skanskje vi kan skravle litt likevel :p

Amahel: hehe, det at vi begge er gravide er jo en ganske stor ting å ha til felles spør du meg ;)

Amahel: hehe, det at vi begge er gravide er jo en ganske stor ting å ha til felles spør du meg ;)
Jo det er jo det.
Men det er vi jo alle her inne på forumet.
Tenkte kanskje du var interessert i å bli kjent med noen med mer til felles jeg :p

Skravler gjerne jeg også.
Hender jeg har munndiarè av og til, så om noen gidder å høre så, ja takk :D
Jeg er 30, dette er mitt 3. svangerskap, bor på vestlandet.
Har vel ikke så mye til felles annet enn at vi er gravide, men skanskje vi kan skravle litt likevel :p

jeg bor i Bergen, er 32 og dette er også mitt 3. svangerskap :)

Back
Topp