Jeg ønsker å starte eget lite firma, men står litt fast..

Jeg har ikke hund, synes at ideen din er god. Personlig ville jeg kanskje ha startet opp for hund først og sett hvordan det gikk. Sett hvilke kunder du får og spurt de om det er noe de kunne ønsket seg. Deretter vurdert ønsket.

Jeg har ikke hund, synes at ideen din er god. Personlig ville jeg kanskje ha startet opp for hund først og sett hvordan det gikk. Sett hvilke kunder du får og spurt de om det er noe de kunne ønsket seg. Deretter vurdert ønsket.
det tenkte jeg også at kunne være en løsning :-)

Det er en grei måte å gjøre det på :)

Jeg ville som de fleste andre her skriver startet med en av delene:) Som en her skriver startet med tjeneste for hund, og se etterspørsel etter evt. spa for eierne også:)

Du må ha lykke til:)

Den ideen hadde nok slått an i USA, om de ikke har noe slikt allerede, men markedet i Norge tviler jeg på er stort nok. Har du erfaring fra hundesalonger og vet om de tjener noe på det? Her jeg bor er det en salong i tilknytning til en dyrebutikk, men ellers vet jeg ikke om så mange. Kan godt hende det finnes.

Sjekk ut markedet, finn ut hvor lønnsomt dette er, finn ut om det faktisk er et marked for deg eller om det er mettet. Kan du skape behov for deg?

Jeg ville heller ha kombinert hundestell med salg av hundeprodukter. Kanskje litt finere håndlagde halsbånd, kvalitetsgodis osv.

Nei.
Ideen er god, men Norge er for lite og ikke ekstremt nok enda for at noe slikt skal kunne slå an som marked.
I USA ja, men ikke i Norge.

Back
Topp