Jeg ønsker å komme inn på dette forumet! :)

forglemmegei

Betatt av forumet
Hei!
Jeg er prøver og ønsker sterkt å komme inn på dette forumet! :)
Tar dere imot meg? :)

Klart vi tar imot deg, velkommen skal du være 
Vi er en god gjeng prøvere , så her er du i godt selskap, he he.
Hvor langt er dere kommet i prøvingen? Jeg er i PP3 og skal etter forholdene ha EL i dag, så krysser fingrene for oktoberbaby.
Lykke til.

Så koselig! :)
Jeg er i PP1, har EL i disse dager, men er ikke så lenge siden jeg sluttet med p-piller, så er litt usikker. Men håper håper! :)
Har veldig lyst på en oktober baby! :)

Velkommen inn. Jeg håper også å komme inn her. Er i gang med vår 3pp. Så denne pp er det bånn gass, skal ikke stå på innsatsen hverfall:)

forglemmegei skrev:
Så koselig! :)
Jeg er i PP1, har EL i disse dager, men er ikke så lenge siden jeg sluttet med p-piller, så er litt usikker. Men håper håper! :)
Har veldig lyst på en oktober baby! :)

Er "ny" her sjøl, skal ta ut pstaven om ei veke, så mulig d blir ingen 2012 baby i d hele tatt... når eg blei gravid med yngste, slutta eg på pillen i sept 07 og vart gravid i okt 07... me åssen d blir no me pstav hormona veit eg ikkje.... Lykke til på jakten etter oktober baby.. Blir d nummer 3? :)

Hei :)! Hva betyr PP3 osv? Vil gjerne inn her jeg og:) Har sluttet på p-piller i høst, og skal prøve på nr to nå i januar:) Har EL om et par dager, spennende :D Lykke til dere!

PP3 betyr prøveperiode 3. Altså 3 måneder prøving.

Er nr 3 til meg ja! :)
Er ikke p-stav mere som p-piller tro? At så fort den er fjerna så går stoffene raskt ut av kroppen? :)
Håper det klaffer når dere ønsker det, Lykke til! :)

forglemmegei skrev:
Er ikke p-stav mere som p-piller tro? At så fort den er fjerna så går stoffene raskt ut av kroppen? :)

Jo den har samme virkestoffet som noen p-piller, cerazette trur eg dei heite.. om d stemme kan d godt hende d blir oktober baby! :o) Tvi tvi

Løvemamma2012 skrev:

forglemmegei skrev:

Jo den har samme virkestoffet som noen p-piller, cerazette trur eg dei heite.. om d stemme kan d godt hende d blir oktober baby! :o) Tvi tvi

Tvi Tvi! :)

Håper jeg kommer inn her også ;)

Miss09 skrev:
Håper jeg kommer inn her også ;)

Så koselig!

vi også vil inn her, 3 negative til nå. Lykke til :)

Back
Topp