Jeg ønsker å informere om en ting....

Krølla82

Forumet er livet
dere må mene akkurat hva dere vil om meg nå,men jeg skal ha meg frebedt de løgnene som skrives om meg inne på SKRAVLE.

Det ligger en tråd der ang butikk jobben jeg hadde, og den er løgn fra ende til annen. Den personen som har spredd denne løgnen får tenke seg litt om jeg ble kjempe skuffa over henne og den personen jeg vet dette kommer fra. Synke så dypt a gitt.

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Hvorfor ikke skrive det der inne??

Er ikke alle av oss som er der inne....

Jupp, kanskje en ide å ta det der inne det faktisk gjelder?[:D]

SKRAVLE?

Heller fåtall som er der inne vil jeg tro...

Aldri vært på skravle,jeg..

Oi, jeg visste ikke engang at det EKSISTERTE enda [:D]

Åh jo da det eksisterer er skjelden jeg er der inne, men jeg fant noe saftig informasjon nå som jeg skal ta videre.

Skravle? 

Det er mye bedre om du tar det der inne, og evt tar det opp med moderatorene på det forumet, enn å legge det ut her.
99% av de som er her er ikke der inne likevel..

sign. hva er vitsen med å dra temaet inn her? vel alt negativt må vel fram?

ORIGINAL: Miriel

Skravle? 

skal inn å rydde opp nå[:)] ikke vært der på en stund, er jo ikke noe som skjer der

neste gang det skjer noe slikt så får du heller si ifra til meg, så rydder jeg istedet for at du sørger for at flere ser disse løgnene vettu[;)]

que pasa? Hva er skravle? nysgjerrig jeg??!! næææ..høhø

Skravle er et underforum hvor folk tar trådene videre. og det nytter ikke for vedkommende det gjelder å slette det som er skrevet eller.for det er kopiert og lagret.

ORIGINAL: Krølla82

Skravle er et underforum hvor folk tar trådene videre. og det nytter ikke for vedkommende det gjelder å slette det som er skrevet eller.for det er kopiert og lagret.

Eh, nei.. Litt paranoid også, kanskje?

ORIGINAL: Krølla82

hæ? har du fått med deg hva som har skjedd eller? det er ikke noen kopiering der inne mere
er jo derfor det ikke er folk dere mere heller

og har du ett problem med siden så ta det med meg, enten PM der inne eller her, jeg er da ikke så vanskelig å finne

og du kan ikke slette ting selv her inne heller, du må sende PM til admin eller modde

NOE du ikke har gjordt der inne[;)]

Ja, hva var det jeg sa i den andre tråden?

Aaaaaaah, gnål! [:-]

Back
Topp