jeg å trenger bil

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
hvem gjør ikke det? hvem vil ikke ha det?

skyld på barna. ja de bruker plass. seter og vogn. og mine har sikkert en kilo med brødsmuler og innsmurt sjokolade også baki der.

ja min feil det, som ikke alltid rekker frokosten hjemme, å da bli det mat i bilen..

men til saken..

syntes ikke det er god nok grunn jeg.. å jeg er shit lei.. vil så gjerne lese en historie jeg virkelig vil stemme på. men nå har jeg fått nok av alle historiene.. håper den som virkelig fortjener det vinner. å det blir ikke meg..
 
Samme tenker jeg!
 
 
Kunne jo lett ønska meg en bil!
Vi har også en bil full i smuler, kjeks og evig kaos.
Dessuten den trenger samboern min på jobb, jeg må pendle 2timer hver vei til skolen med buss.
 
 
Vi må ikke ta bussen med et lass unger alene om morran, stresse, styre og stå i sludd opp til ørene på vinteren for å komme oss en plass til rett tid.
 
 
 
Jeg har funnet min favoritt, og hun fortjener det virkelig!
 
Jeg syntes de to x-narkomane som er uten arbeid og uten bil til å komme seg til noe sted for å arbeide, og det er for langt til å gå og de får ikke støtte til bil, de har en reell historie. For de har jo ikke sjangs til å få lån, med mindre noen andre tar opp lånet for dem.

De er jo med i samme konkurranse som meg (samme bil), og ligger høøyt oppe på lista.

Jeg og sambo har liksom større sjangse for å klare å skaffe oss bil enn de har. [8|] Men bortsett fra at vi ikke har noen faktisk historie, siden vi ikke har bil enda, så syntes jeg vi er en av de som trenger bilen.

Det var vel 1600 bidrag kun på avensisen sist jeg sjekket, så det er nok mange som fint kunne skaffet seg bil, og allerede har bil. Hvem vil ikke ha en ny bil liksom?

Det er bare vanskelig å finne de som fortjener det imellom alle de andre, når det er SÅ mange deltakere. [&:] Og dermed må man jo fiske litt.
 

Men så må det jo sies at det er en jury som velger ut de som kommer videre, ikke stemmene. Stemmene hjelper vel på, men de er ingen garanti.
 
Da får du lese min[;)]

Tror ikke vi vinner, men..

http://www.vinnentoyota.no?CID=2862
 
Back
Topp