Jeez for et spark!

sicret

Forumet er livet
VIP
eg e 22 uker på vei..og eg kan love at med Oline så var det lite spark på denne tiden..men han her tassen e jo regne akrobaten!! Og igår når eg sko ta meg en liten blund på sofaen på ettermiddagen så sparka an så hardt at eg fekk faktisk vondt!! NÅ liksom!?!? KA F...?!?! tenkte okey greit når de e større og lite plass men då blei eg forbausa! andre som har opplevd sånn tidlig?

Jups, mannen min og jeg spøker med at vi har ei lita fotball spiller/danser, ettersom hun er så aktiv og sterk

Har vel bare fått litt ubehag etter ett spark, og det var et salig spark rett i blæren så jeg holdt på å tisse på meg av overraskelse og trykk. Mens jeg betjente en kunde i kassen ^^ Sparkene har vært forholdsvis "kraftige" siden de startet på dagen 20 uker, og det har vært full fest fra rundt 16 om ettermiddagen til langt på natt, om jeg har funnet på å sitte lenge oppe.

Leser om så mange som ikke kjenner liv på flere dager. Etter å ha kjent liv hver dag i fire uker tror jeg at jeg hadde freaket litt ut om det plutselig ble stille :p

Her også, er førstegangs og har kjent liv siden uke 17-18. og fra uke 19 har han sparka så hardt at det både synes og kjennes utenpå magen. Siden da har har det vært fullt liv til alle døgnets tider, sparker og ruller rundt.
Forrige dagen sparket han macen av fanget mitt...

Maisi skrev:
Her også, er førstegangs og har kjent liv siden uke 17-18. og fra uke 19 har han sparka så hardt at det både synes og kjennes utenpå magen. Siden da har har det vært fullt liv til alle døgnets tider, sparker og ruller rundt.

emoticon

åå men d e jo bare sååå fantastisk!
har fått litt ubehag itte ett spark men ikkje någe mer enn d=)

Her kan vi både kjenne og se sparkene fra jentebabyen <3 helt utrolig at den lille er såå sterk :))>

Jeg får noen spark nedover av og til, som kjennes ut som de går UT av blæra..Haha!

Og forresten, NYDELIG navn på jenta deres :)
Oline er høyt oppe på listen vår, for mormor hadde det som mellomnavn.

Jeg kjente ikke spark før jeg var litt over 19 uker på vei! Og to dager etter ultralyden faktisk :p Men etter det har jeg kjent det hver dag, og nå den siste uka har de begynt å synes utenpå magen også :) Er jo så moro å se og kjenne <3

Maisi skrev:

Smart unge ^^

Fantastisk med kraftige spark. Jeg har ikke vondt av de, kun litt ubehagelig noen ganger når hun sparker innover på en måte!

Idag tidlig var det skikkelig liv i leiren. Da var det fullt kjør med mange kraftige spark og boksing.. Artig.. Magen beveger seg skikkelig på flere steder. Verdens beste følelse å våkne opp til!

bare vent til dere kommer lenger på veg..da ser du tydelig form på fot og alt..kan dytte den og..det e ganske ekkelt  på en måte :P å kjenne motstand :P

Back
Topp