Jeepers Creepers 2

Babyx7

Forumet er livet
Ser på den filmen nå.

Er helt for jæ******lig skummel...........................[&:][&:][&:][&:]

Alene eller? U R BRAVE GIRL!!!! Jeg ser ikke skumle filmer mer.. Spesielt ikke etter jeg ble gravid.. Så Naboer her for ca to måneder siden.. Jeg er ennå vetta skremt av den filmen.. Syke tid altså! Sliter MAX med å gå inn på badet om natta når jeg må tisse..

Samboer ser også. Følger ikke så mye med lenger, er så skummel...................[&:]

Skjønner jeg jæævlig godt.. Jeg ser alltid skumle filmer gjennom en liiiiten sprekk mellom fingrene.. Føles liksom litt tryggere da.. [8|]

Ja, hvor?? Vil se, vil se[:D]

ORIGINAL: nina

Har den på dvd så du trenger ikke være redd [;)]

Søren og

syns egentlig jeepers creepers 1 var bedre enn nummer 2,men veeeldig skummelt!![&:]

såg hvordan dumpe en gutt på 10 dager eg...er vel meir film i min sjanger det...tåler ikkje skrekkfilmer aleine!!!!

Syntes 1'ern var værst jeg da men... litt skuffa over toern!

ORIGINAL: teba

såg hvordan dumpe en gutt på 10 dager eg...er vel meir film i min sjanger det...tåler ikkje skrekkfilmer aleine!!!!

he he, sånn er jeg også. Glemte å se den filmen i går jeg da, men kan ikke se skrekkfilmer lenger! Da jeg var yngre så, men ikke nå når jeg har blitt "voksen"! Sist jeg så grøsser var i fjor sommer, niesen min fikk lurt meg med på Goticha. Jeg var den eldste der, men absolutt den reddeste! Niesen min fikk kjeft etter filmen, fordi hun hadde narra med med... Så exorchisten for et par år siden også, jeg har vel aldri hatt så mye mareritt noen gang som etter den filmen...

Så den jeg også. Mye bedre. Liker også best denne typen film.
ORIGINAL: teba

Ooooh, elsker skrekkfilmer!! En god venninne og meg selv har ofte skrekkfilmhelger. Da benker vi oss ned med et lite utvalg, ser så lenge vi orker.
Men denne er jo ikke den mest skumle da, takke meg til første film ja. MYE bedre!

Faren min var veldig søt her om dagen, mente at jeg kanskje burde slutte å se slike filmer nå som jeg var gravid. Måtte trøste han med at jeg har sett så mange skrekkfilmer at det skal mye til for å skremme meg. Nuske... [:D]

Enig i det!! Men jeg elsker skrekkfilmer[:D]

ORIGINAL: lilla

syns egentlig jeepers creepers 1 var bedre enn nummer 2,men veeeldig skummelt!![&:]

Har bare sett 1'ern...
Elsker skrekkfilmer jeg og! [8D]

jeg elsker også skrekk filmer...
men blir bestandig så skremt at det er sjelden jeg ser en...

Back
Topp