Jeeesp

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Da driver lillemor med evighetsspising som vanlig.. Sovner etter en stund på puppen og våkner så fort ho blir lagt i senga.. Skulle virkelig hatt en smokk hun likte! Skulle innom apoteket da jeg var ute og trilla i dag, men surra meg bort i ammetåka og kom ikke på at jeg skulle tatt med lommeboka før jeg hadde gått kjempelangt.. Og da vi endelig kom oss ut fra jobben til fruen hadde apoteket stengt for fem minutter siden..bah...

Jaja, god natt folkens :)

Da driver lillemor med evighetsspising som vanlig.. Sovner etter en stund på puppen og våkner så fort ho blir lagt i senga.. Skulle virkelig hatt en smokk hun likte! Skulle innom apoteket da jeg var ute og trilla i dag, men surra meg bort i ammetåka og kom ikke på at jeg skulle tatt med lommeboka før jeg hadde gått kjempelangt.. Og da vi endelig kom oss ut fra jobben til fruen hadde apoteket stengt for fem minutter siden..bah...

Kjenner at jeg egentlig ikke skal klage:-P Det må være ufattelig tungt.. Her ville hun ikke sovne i senga si i natt heller, så kl 1 ga jeg opp og lot henne ligge hos meg.. Fikk sove til 6, men ikke akkurat kvalitetssøvn.. Er så veldig klar for å få senga for meg selv snart...

Kjenner at jeg egentlig ikke skal klage:-P Det må være ufattelig tungt.. Her ville hun ikke sovne i senga si i natt heller, så kl 1 ga jeg opp og lot henne ligge hos meg.. Fikk sove til 6, men ikke akkurat kvalitetssøvn.. Er så veldig klar for å få senga for meg selv snart...

Skjønner godt at du er klar for det ja...
Lille sovna kvart over to og jeg jubla og rulla meg kjapt inn i dyna og trodde på et par timer søvn., men nei da, klokka tre var ho våken igjen,så ble det byssing og amming om hverandre til ho endelig sovna igjen ti på halv fem... Men jammen våkna ho ikke igjen klokka fem... Da fikk fruen ta en tørn med byssing, så jeg fikk sovet litt! Fikk sovet en time da! :) nå er det spising igjen her i gården, men håper det blir litt soving snart... Skal egentlig ringe legen for å prøve å få time i dag, men frister særdeles lite å stille klokka på halv ni hvis vesla endelig har sovna... Bah...

Gjesper med deg i dag, gutta har bytta på å vekke hverandre i hele natt. Storebror påsto at det var morgen klokken 3! I natt fordi da hadde han jo vært våken noen timer, men der var ikke mor helt enig, altså..

Gjesper med deg i dag, gutta har bytta på å vekke hverandre i hele natt. Storebror påsto at det var morgen klokken 3! I natt fordi da hadde han jo vært våken noen timer, men der var ikke mor helt enig, altså..

Haha, nei, det er ikke morgen klokka tre altså! Jeg kapitulerte og sto opp litt før åtte, fruen skal på nattevakt så kanskje greit at ho får sovet litt! Vesla og jeg fikk oss en god time søvn på sofaen sammen da :)

Haha, nei, det er ikke morgen klokka tre altså! Jeg kapitulerte og sto opp litt før åtte, fruen skal på nattevakt så kanskje greit at ho får sovet litt! Vesla og jeg fikk oss en god time søvn på sofaen sammen da :)
Nei, et sted går grensen. :p
Så bra dere fikk en time på øyet. :) her går det i masse kaffe. :p

Jeg brukte mye tid på min første med å skulle få han til å sovne i egen seng - det var nærmest en befrielse å gi opp. Har ikke engang kjøpt seng til lillegull denne gang. Han sover nok sammen med meg i et halvår fremover. Ser bare frem til å komme dit hvor raping ikke er nødvendig lengre. Da er det utrolig lettvint..:-) Nettene er imidlertid ikke uproblematisk her heller - han er litt snørrete og sover ganske urolig av den grunn. Men det er kveld ca ni, og morgen rundt åtte. Våken 1,5 time i natt

Back
Topp