jeeeses

Lefsen84

Forumet er livet
igår så sov sofie første gang i sånn nattpose..hun sovnet med eeeeen gang, og tipp hvor lenge hun sov til idag........................... 10.15[:-][:D]

[:D][:D][:D][:D]  Å så bra da....

Oss med begynte med nattpose igårnatt... å Dennis he søve fra 19- 05-06 begge nettene UTEN å våkne.... håpe berre det vedvare.... [:)][:)]

nattpose er en elt utroli ting[:D] Markus sparket av seg dynen hele tiden før, måtte opp kanskje ti ganger i løpet av en nat og ta den på han.. men nå sover han hele natta[:D]

d hørtes herlig ut.håper det fortsetter[:D][:D]

ORIGINAL: sofiesmamma

igår så sov sofie første gang i sånn nattpose..hun sovnet med eeeeen gang, og tipp hvor lenge hun sov til idag........................... 10.15[:-][:D]

Så bra!! Wao! Hørtes deiiilig ut!

Men har dere dyne oppå nattposen da? [8|]

jeg har et lite pledd oppå nattposen for det er veldig kaldt på rommet... har jeg dyne oppå blir det alt for varmt... men det er bare å kjenne etter... så merker du fort om det går bra med bare nattposen..

ORIGINAL: sofiesmamma

det hørtes jo diiiiiiiiiiiigg ut[:)]...
bedre natt der borte ja[:)]...
sånn nattpose, du mener den som det var snakk om her for noen uker siden,medn litt forskjellige meninger om trådenne som følger med??[8|]
eller snakker vi om noe annet nå?[8|][:)]..

ORIGINAL: Tullas mamma

Så bra!! Wao! Hørtes deiiilig ut!

Men har dere dyne oppå nattposen da? [8|]

eg hadde dyne oppå henne men hadde den ikke helt opp til halsen, bare opp til livet..på rommet hennes er det kaldt, ingen varmovn på[;)]

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..
det hørtes jo diiiiiiiiiiiigg ut[:)]...
bedre natt der borte ja[:)]...
sånn nattpose, du mener den som det var snakk om her for noen uker siden,medn litt forskjellige meninger om trådenne som følger med??[8|]
eller snakker vi om noe annet nå?[8|][:)]..

hm..d vett eg ikje..er iallefall en pose uten ben som det er glidelås i midten.. var litt skeptiskt først med den og tenkte nei tenk om hun ikke klarer å bevege seg sjikkeligt og alt bare blir drit og kaos..men det gikk fint..er ikke sele på denne så jeg binder henne ikke fast..hun klarte å bevege seg fint iallefall[;)]

Back
Topp