Jeeej

Hurra :) Da er det "bare" 20 uker til ;) Men det kommer til å gå fort,jeg tenker at fra April så kommer tiden til å ikke strekke til ;)

Gratulerer! Jeg er og 20+1 i dag! Halvveis! Det går fortere denne gangen!

Jeg synes og det går fort!! Hjelp, ikke lenge til vi skal føde nå! :P På tide å sette seg ned å skrive ferdig masteroppgaven min kanskje....

Jeg synes og det går fort!! Hjelp, ikke lenge til vi skal føde nå! :P På tide å sette seg ned å skrive ferdig masteroppgaven min kanskje....

Å dæven.. den ville jeg prøvd å bli ferdig med før kroppen blir mer kranglete.. ;)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Gratulerer med 20 uker:) Syntes tiden gikk fort frem til OUL, men ble satt tilbake noen dager, og etter det syns jeg tiden har gått saktere;) men kanskje greit også... Plutselig er jo den lille her, og ikke mye som er klart her for si det sånn. Er 22+1 i dag:)

Grattis med halvveis. :D :D

Jeg synes og det går fort!! Hjelp, ikke lenge til vi skal føde nå! :p På tide å sette seg ned å skrive ferdig masteroppgaven min kanskje....
Og jeg burde kanskje starte med eksamensmappa mi! Fullfører PPU og skal levere eksamen 6. juni!

Weeee.. Ja, det går fort nå.. Gratulerer med halveis:)

. Har heldigvis ingen innleveringer denne gangen, men sist hadde jeg både innlevering og oppkjøring til C1..

Lykke til med skrivingen damer!

Back
Topp