Jeeeiii :):)

kooala

Glad i forumet
Kommer inn her til dere jeg :) Vi var bare inne 3 PP, og "stresset" ikke noe sånt med det! Plutselig så var det gjort.. Syntes det er merkelig, fatter det nesten ikke helt! Så håper og statser på at alt går bra! gratulerer til alle her :)
 
Gratulerer!!
 
Gratulere så masse med spire i magen :) hvordan har dere forresten fått til de fine blomsteraktige greiene som det står hvor langt dere er på vei osv?? Hehe, er ikke kommet helt inn i dette ennå :-/
 
Hvis du bare trykker på en slik ticker CasMal, så kommer du inn på en side hvor du kan lage deg en slik., De er så søte ja :)
 
Tusen takk for hjelpen :) nå har jeg laget en:) men hvordan får jeg lagt den til her? Hehe, føler meg ikke så smart nå merker jeg....
 
Nå skal vi se, skal prøve å hjelpe så godt jeg kan :) Inne på den ticker siden, når den er laget ferdig, trykker du på HTML som står bak forum signatures, dette står under den tickeren du har laget. Da kommer det opp en link i en blå "boks", denne linken kopierer du. Inne på din side, på mine opplysninger kan du legge til ticker blant annet. Lim inn link og lagre :) Var ihvertfall slik jeg gjorde det :) Mon tro om dette ble forståelig?? hehe..
 
Kjempe godt forklart, jeg klarte det :):):) tuuuusen takk for hjelpen :) ser forresten at vi er like langt på vei kooala:)
 
Ja, ser det, så morro :) Jeg føler at tiden kommer til å gå sååå sakte nå i begynnelsen, gleder meg til vi gjør det offisielt og når magen begynner å komme :)
 
Back
Topp