jeeei...

VELT

Betatt av forumet
de siste dagene har absolutt alle bukser strammet over magen. Er såååå ubehagelig. Men i dag fant jeg en skatt på loftet. Fant mamma bukser fra mitt forrige svangerskap. Var nesten sikker på at de var kastet, da vi ikke skulle ha fler barn. men dær lå de å ventet på meg gitt... :happy093 Så nå henger de på tørk, og jeg gleeeder meg til å få de på i morgen.
Er det fler som sliter med stramme bukser?

hehe, jeg har bare ei mammabukse og en mammatights jeg, og de er nesten utslitt allerede..:p har ikke klart å lukke igjen noen av de vanlige buksene mine på noen uker allerede..:p

så pass... jo jeg greier fi å lukke dem, men det er skinkelig ubehagelig å gå med dem. så blir nøtt til å åpne å gå med smekke åpen... og da siger de jo... selv med strekk mello knapp og knapphull er d ubehagelig. Livmoren er nok akkurat på en slik plass at det strammer uansett... så blir hæææærlig å få på mammabukser.

huff her var d mange skrivefeil...men da er d bare å gjette i vei... hehe

Når jeg er gravid tåler jeg INGENTING som strammer over magen/livmor.. Så her har ballongbukser/kosebukser fra Lindex vært flittig i bruk siden jeg vite jeg var gravid.. Kommer kanskje til å kjøpe meg ei litt fin mammabukse som jeg kan ha på meg når jeg skal "pynte" meg litt..

Her er har det kun vært mammabukser og tights i et par uker alt...! Hater at det strammer ;)

skjørt er ikke helt min ting, så mammsbuksene er på. :-)

Back
Topp