Jeeeei....!! bare en drøy mnd igjen

PS.I Love You

Gift med forumet
Til vi skal inn til første forsøket vårt[8D]
Jeg gleder meg faktisk, hadde aldri trodd jeg skulle komme til det punkte der jeg faktisk gleda meg.
Med tanke på hvor tungt jeg tok alt dette i vinter!
Er jeg litt spent og nervøs i forhold til de tingene som kansje kan gjøre litt vondt som uthenting av egg.
Men tror jeg kommer til og overleve det er jo bare 20min av mitt liv.
Merker det kiler godt i magen nå og at jeg nyter det å muligens ha den siste barnefri sommeren ever med min kjære. Ting blomstrer veldig samtidig som fremtiden er litt vaglete for jeg ikke helt vet hva jeg skal osv.
Prøver å bli enig med min kjære om å få være hjemmeværende et år eller to når vi får barn og så jobbe noen få % etter det. men han vet ikke helt om han syns det er greit pga at han jobber så masse å føler det er litt urettferdig at jeg skal bare "kose" meg å " slape " av. men han må bare skjønne noen ting kansje når et evt barn kommer at det er ikke bare bare å være to stk som skal jobbe 100% +++ ha unge og styre hus og heim.

jaja.. det var noen tanker fra denne høna..

håpe dere har en topp sommer damer og at de siste 6 mnd av året vil gi alle her inne mye og glede seg over i 2010!!![:D]

dette blir spennende å tiden går fort [:)]

Klarer man ikke uttak, så klarer man nok ikke en fødsel heller[8D] Dette går nok kjempefint tenker jeg meg! Lykke til!

Lykke til med oppstart i august! Det går nok kjempefint!! Og skal bli DEILIG å komme i gang, lover deg![:D]

hehe... takk for svar[8D] 

nja, overlever nok 20 min +- med vondt når man kan ende opp med og måtte overleve flere døgn med vondt[8D] 

tanker er det nok av.. virkelig, noen er bare uber teite og må le litt av meg selv når jeg plutselig sitter bak ratte på en 7seter vw touran[;)] jeg har da ikke bruk for sååå mange seter.. haha..

ORIGINAL: Lisa..

Lykke til med oppstart! Ikke lenge til nå.

Ang. uttak, behøver ikke gjøre vondt hos deg i hele tatt, andre gangen jeg gjorde det kjente jeg bare at noen "holdt på" inni der. Ikke vondt i hele tatt[8D]

Takk[8D]

jeg håper jeg har god efekt av alt av smertestillende vi får[;)] hehe..
får man noe beroligende også?? for kommer jo til å være så nervøs at svimer vel av?? hehe..

hei[;)]ja nå er det ikke lenge igjen[;)]kan godt skjønne du gruer deg, det gjorde jeg også. kan fortelle litt hvordan jeg hadde det, 1 icsi kjente nesten ingeting, 2 icsi helt forferdelig, trodde minn siste time hadde kommet, men jeg overlevde det. 3 icsi grua meg halvt ihjel, ringte og fortalt sykepleir på hausken, hun roa meg veldig ned og jeg fikk dobbel dose med morfin og det hjalp,gjore litt vondt. men kommer til og gjør det helt til spiren sitter[;)]nå er det 2 leger på hausken hausken selv og en tysker begge 2 er topp[;)]jeg har gått igjennom en fødsel og det er mye verre en utakk, men når en er oppi det så går det veldig greit.håper ikke jeg har skremt deg, lykke lykke til[;)][;)]

Du for ha lykke til..tenk nå er det snart din tur, som tiden har gått.
Synes ikke det er lengesiden jeg "ble kjent med deg" - ikke på dette forumet men prøver å bli gravid.

Det er mye å tenke på ja hvordan man vil planlegge fremtiden, dersom dere har økonomi til det så er det jo flott for barnet at er litt lenger hjemme da. Men samtidig forstår jeg din mann veldig godt det er jo 2 om økonomien og det er ikke alltid at man kan velge å være hjemme dersom den ene lønninga tilsier at man må spinke og spare hele tiden eller at den ene må jobbe veldig mye.

Men det går seg nok til...det er jo dere to som hvet best hva som er best for dere.

Tiden har gått fort når man egentlig tenker på det men fy flaten å seint også.. hehe..
har snart prøvd på 3 året nå liksom.. er jo egentlig en god stund[8D] men ingenting i forhold til mange andre her inne da.

Gleder meg egentlig veldig bare til å komme i gang.

Jah, økonomien nå er GOOOD men så jobber mannen min MASSE også da.. å spørs om han klarer det tempoet i lengden da. men vis jeg får 12 mnd hjemme så skal jeg virkelig ikke klage da. det hadde vært det beste. men så trenger vi muligens større bil og så vil vi egentlig bygge nytt hus.. så det kræsjer litt de forskjellige tignene egentlig. men noen ting kan jo vente litt i det minste.

å hoi.. weeei[8D] snart vår tur.. hihi..

gleder meg virkelig til dette vennen. håper dt går bra for dere dt fortjener du[:)] ska tenke masse på dere

nåååå... du e vel så skjønn vennen[:D] får håpe på full klaff så jeg nå nå mine 12 uker til snuppa di kommer[8D]

aner ikke åssen jeg skal holde ut de 5 neste ukene..
må få kommet meg på apoteket å få hente litt sprøyter også[:D]

Back
Topp