Jeeeeg

Jessjess

Elsker forumet
Kjeeeeeeeeder meg! Og samtidig kan jeg ikke gjøre mye uten å bli svimmel, kvalm og dårlig.. what to doooooooooooooo :-p? Hva gjør dere som er hjemme?

Ta deg en liten gå tur i sakte tenpo, med favoritt musikken din på øret :) Og når du kommer hjem tar du deg en lang dusj, og tar litt egen pleie med evt shaving og så en deilig krem. Etter det kan du lage deg en kopp med deilig te eller kaffe og lese bok;)

Blitt veldig ivrig bruker av netflix og på kveldene spiller jeg data spill med mannen haha, han har gjort meg til en data nerd :)

Her får jeg ikke gjort så mye mer enn ligge på sofaen eller i godstolen,bekkenet tillater det ikke:-(
Men gu så mye jeg kunne tenkt meg å gjort....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

1363639939987.jpg
Ommmmmmg!!!! Hahahhaa klarte ENDELIG å få bort all glasuren!!! Var så glad jeg nesten begynte å grine!! Også sier sambo, jaja, neste gang tar du den... jeg bare; WHAT?????

arg.

Jeg er stuck på 147 nå! Tror jeg døøøør! Kommer alltid en sånn skikkelig forferdelig bane. Det er alt for mye gele som er stiv og har og lag på lag og det kommer bomber og deg bare er UMULIG!!!

-- tasting fra mobil --

Vis vedlegget 8748
Ommmmmmg!!!! Hahahhaa klarte ENDELIG å få bort all glasuren!!! Var så glad jeg nesten begynte å grine!! Også sier sambo, jaja, neste gang tar du den... jeg bare; WHAT?????

arg.
Haha det er så utrolig teit. Når du endelig klarer alle målene men så holder ikke POENGENE! Åh så kjipt!

-- tasting fra mobil --

Jeg er stuck på 147 nå! Tror jeg døøøør! Kommer alltid en sånn skikkelig forferdelig bane. Det er alt for mye gele som er stiv og har og lag på lag og det kommer bomber og deg bare er UMULIG!!!

-- tasting fra mobil --
Det er nok ikke umulig, jeg har tre stjerner der :p Ikke at jeg vet hvordan jeg klarte det, men..

Back
Topp