Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ut som en dyr hverdag ja heheNett shopping og kafe besøk her i gården. Blir ruinert av at jeg går hjemme![]()
Candycrush <3 kommet langt eller? ^^Her går det mest i netflix og candycrush når jeg ikke har noe annet å finne på![]()
Ååh, så kjipt!Vis vedlegget 8748
Ommmmmmg!!!! Hahahhaa klarte ENDELIG å få bort all glasuren!!! Var så glad jeg nesten begynte å grine!! Også sier sambo, jaja, neste gang tar du den... jeg bare; WHAT?????
arg.
Ferdig med 185.. For øyeblikket venter jeg på snille venner som vil hjelpe meg med å ta toget til neste "episode"Candycrush <3 kommet langt eller? ^^
-- tasting fra mobil --
Haha det er så utrolig teit. Når du endelig klarer alle målene men så holder ikke POENGENE! Åh så kjipt!Vis vedlegget 8748
Ommmmmmg!!!! Hahahhaa klarte ENDELIG å få bort all glasuren!!! Var så glad jeg nesten begynte å grine!! Også sier sambo, jaja, neste gang tar du den... jeg bare; WHAT?????
arg.
Det er nok ikke umulig, jeg har tre stjerner derJeg er stuck på 147 nå! Tror jeg døøøør! Kommer alltid en sånn skikkelig forferdelig bane. Det er alt for mye gele som er stiv og har og lag på lag og det kommer bomber og deg bare er UMULIG!!!
-- tasting fra mobil --