Jeans som vider seg ut

caracara

Forumet er livet
Kjøpte meg en Tiger of Sweden jeans etter tips fra dere. Hun i butikken lovet at den ikke skulle vide seg noe særlig ut, men det har den gjort, veldig. Det er high waste, er vel ikke normalt å bruke belte? :confused: litt snurt etter å ha brukt så mye på en jeans, så holder den ikke det den lover :rolleyes:

Synes alle jeans viser seg ut, krymper når jeg vasker de også går de seg ut igjen

Vasket den feil? Viss ikke bør du klage.
De skal sitte ganske stramt når du kjøper de
Også gå de litt til

Jeg fikk tips en gang om å kjøpe jeans for stramme, for de ville alltid vide seg ut ved bruk. Ubehagelig frem til det skjer da, så går sjelden i jeans. :p

Har alltid fått beskjed om å kjøpe en størrelse for liten, slik at den går seg til. Ubehagelig de første par gangene, så er det greit :) kjedelig når man har brukt en del penger da..

Jeg har gått på samme feil med mine tiger jeans og ringte butikken siden de sa den ikke ville bli større. Da beklaget de og ba meg komme tilbake for å ta en mindre modell eller bytte inn i et annet merke.
Kan du evt. ringe dem og si i fra? For da virker det som at det er noe med akkurat det merket.
Edit: de mente jeg ikke skulle ha i en mindre størrelse siden akkurat den buksa ikke ville vide seg ut, da jeg prøvde opprinnelig bukse i butikken.

Da ville jeg tatt en med tilbake før jeg vasket den. Så de ikke kan påstå den er feilvasket

klag og bytt den inn FØR du vasker den, bruk aldri tøymykner på jeans. vasker du den før du klager kan de påstå det er "din" feil.

Var innom butikken her en dag, og sa at den hadde videt seg sånn ut. Fikk tim svar av hun som hadde hjulpet meg at det SKAL den jo. Det var ikke noe synkehull i butikken dessverre (hater sånne situasjoner) men sa jo at hun sa at den ikke skulle gjøre det, og at den var uvasket nå. Fikk beskjed om å vaske den, for da ville den trekke seg sammen igjen. Det gjør jo de fleste bukser, så jeg spurte hvorfor hun trodde den ville holde på formen etter vask. Det var på grunn av trådene i stoffet, siden dette var jeans med lite stretch i. Den krøp sammen ved vask, men kom jo raskt tilbake i samme, for store form, som jeg trodde :rolleyes:

Var innom butikken her en dag, og sa at den hadde videt seg sånn ut. Fikk tim svar av hun som hadde hjulpet meg at det SKAL den jo. Det var ikke noe synkehull i butikken dessverre (hater sånne situasjoner) men sa jo at hun sa at den ikke skulle gjøre det, og at den var uvasket nå. Fikk beskjed om å vaske den, for da ville den trekke seg sammen igjen. Det gjør jo de fleste bukser, så jeg spurte hvorfor hun trodde den ville holde på formen etter vask. Det var på grunn av trådene i stoffet, siden dette var jeans med lite stretch i. Den krøp sammen ved vask, men kom jo raskt tilbake i samme, for store form, som jeg trodde :rolleyes:
Så kjedelig, og dårlig gjort å la deg føle det sånn når det åpenbart er butikken sin feil.
De var ikke bittelitt villige til å ta den imot slik at du kunne byttet? Dårlig service, syns jeg.
Jeg kjøpte min på Carlings Storo og de var kjempehyggelige og greie da jeg klagde på min.

Ja, synes også jeg bør være fornøyd når det jeg ber om og får hjelp til å finne en bukse som skal passe. Jeg spurte ikke om å få bytte, men tror jeg skal ta meg en tur til - nå skulle den jo holde formen etter vask? :) verre enn å gå til tannlegen dette synes jeg ;)

Ja, synes også jeg bør være fornøyd når det jeg ber om og får hjelp til å finne en bukse som skal passe. Jeg spurte ikke om å få bytte, men tror jeg skal ta meg en tur til - nå skulle den jo holde formen etter vask? :) verre enn å gå til tannlegen dette synes jeg ;)
Ja, hvertfall når det er en så dyr bukse. Man antar jo at den som jobber i butikken kjenner varene best og da kjøper man det de anbefaler.
Syns også sånt er så ille og det var derfor jeg ringte og fortalte det. :)
Håper du får byttet eller at den blir bedre etter vask.

Back
Topp