Jeans med plass til rompe

Armunpi

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Jeg er så lei av å leite etter jeans som passer. Jeg bruker str 40 så burde ikke være så vanskelig syntes jeg, egentlig. Men jeg har litt stor booty, så buksene presser inn magen så jeg får kjempe bulk forran og plass til to knyttede never øverst bak og lite bevegelighet i bena :hilarious:

Er det noen som har funnet jeans med plass til booty? Høytliv helst, har et keisersnitt arr.

Jeg er så lei av å leite etter jeans som passer. Jeg bruker str 40 så burde ikke være så vanskelig syntes jeg, egentlig. Men jeg har litt stor booty, så buksene presser inn magen så jeg får kjempe bulk forran og plass til to knyttede never øverst bak og lite bevegelighet i bena :hilarious:

Er det noen som har funnet jeans med plass til booty? Høytliv helst, har et keisersnitt arr.
Jeg har dunderlår og skikkelig booty, bruker bare Molly fra Gina Tricot :)
Er i tillegg veldig innsvinget i livet så bukser pleier å være et mareritt, men disse kan jeg slenge på sofaen i og bruke på jobb i barnehage :)

Jeg har dunderlår og skikkelig booty, bruker bare Molly fra Gina Tricot :)
Er i tillegg veldig innsvinget i livet så bukser pleier å være et mareritt, men disse kan jeg slenge på sofaen i og bruke på jobb i barnehage :)

Litt digresjon, jeg har dunderlår og flat ræv (kunne brukt meg som vater) og Molly passer heeeelt perfekt! Anbefaler virkelig den buksa der altså!

Jeg liker bedre floyd buksene enn molly kjente jeg. Har også fotball-legger som vi kaller det og molly buksene synsjeg var fryktelig ubehagelige over leggene. Skuffende da jeg hørte så mye godord om molly :p

Men jeg liker godt veldig mange av floyd sine derimot. God strekk og høyt liv. Sitter fint over rumpa også og holder det stramt og fint om man kan si det slik

Jeg har ikke testet selv, men hørt, og lest flere gode tilbakemeldinger om fitjeans. Ser ut til å passe godt til de med smal midje, lår og rumpe med litt størrelse. :happy:

Lilly og Vera buksene fra Lindex passer bra for dem med smal midje og litt større rumpe :)

Back
Topp