jealie25

x1xCatrine2

Gift med forumet
da har vi hatt vår første "skrikekveld"! det gikk 30 min før han sovnet!! blæh, så fælt det var. Var helt forferdelig å gå fra han. Han kleip seg fast til meg når jeg skulle gp og hyyyla!! Sovna etter at jeg ikke hadde vært innpå rommet på 6 minutter!!

Hvordan gikk det med dere i kveld?

Uff, så grusomt...men sååå flinke dere har vært!! Tok jo ikke altfor lang tid det da, en halvtime, så blir det mindre i morgen sikkert?[:)]

Her gikk det strålende i kveld, hun sovnet mens hun lekte....så da slapp jeg billig unna, hehe...

Vi får fortsette i morgen...dette klarer vi[:D][:D]

Ja, håper virkeli at det blir bedre i morgen ja. For dette var grusomt. lekte hun i sengen eller? Kanskje jeg skal legge noen leker i sengen hans.. Men så tenker jeg, her skal det ikke lekes, bare soves...hmm... er det feil?

Jeg har hatt vugge til henne frem til nå, nå ligger hun i sprinkelseng, og for at hun skulle bli kjent med den på en positiv måte så har jeg latt hun leke oppi den noen dager, og hun eeeeelsker å sitte oppi der...så hun satt oppi der i stad mens jeg så håndball, og plutselig så ble det stille, da gikk jeg inn å kikket og der lå hun å sov...
Jeg synes ikke det er noe galt med å få ha noen leker oppi der, som en sånn overgang, det skal jo være trygt og godt i senga liksom...trappe litt ned på det hvis du skjønner....

Nå står du vel å ser på sønnen din og synes han bare er såååå nydelig?stakkar liten..hehe, men det er visst til det beste for de[:)]selvom det ikke virker sånn...

HEHE... Ja, det har du rett i! Sa til samboern at jeg bare måtte gå inn og gi han all kosen som jeg ikke fikk gitt han under legginga!! hihi!

Jenta de sitter hun ja, det gjør ikke theo, også blir han dritsur om han ikke rekker bort til leken sin, og det skjer stadig vekk. Han kaster den fra seg![:D]

Hehe...temprament ja...[;)] Da vil han da hvertfall, så da får han det vel til om ikke så lenge[:)]

Hun har ikke sitti så lenge, halvannen uke ca...men det er moro å sitte, hun er mer selvaktivisert etter hun klarte det...så gled deg[:)]

Pratet med hs i dag, og hun sa at man måtte ikke gi seg, det går over til slutt...vet jo egentlig det, men er ikke like lett i praksis som i teorien....

Uff det hørtes ikke hyggelig med en slik skrikekveld ! Får håpe at det går bedre etterhvert !

I dag sovnet han etter bare 5 min med skriking!!![:)] Jippi! Flinke gutten!!
Hvordan gikk det med deg Jealie?

Sååå flink[:)] her gikk det også strålende, sovnet med en gang[:)]med et smil faktisk....dette hjalp veldig assa[:)]

så bra!! så får vi bare krysse fingrene for at det fortsetter!!!

Hehe, ja det var det da. Har mine tvil, er liksom litt for godt til å være sant[;)]

Jeg er så stolt over gutten min!![:D]
I kveld gikk jeg inn til han etter at han hadde sutret i 2 min, ga han smokken en kos og sa god natt. Da ble det jammen meg stilt.. Han sovna uten noe gråt i kveld!! Guri malla! Er så stolt jeg! Hadde aldri trodd at vi skulle se resultater så fort!! Jeg som har grua meg til legginga hver kveld. Fortsetter det sånn, så blir det jo en lek![:D]

En stor applaus til dere jenter, som stod imot fristelsen til å ta nurkene opp når de hylte og skrek at de ville opp!! Flinke har dere vært!!!

Sååå bra Cathrine! Her gikk det og flott, hun sovnet mens jeg sang for hun...såå deilig! Vet du hva, vi er flinke!! Vi skal være stolte av oss selv assa....hadde trodd det skulle ta såå mye lenger tid dette her...[:D]

ORIGINAL: jealie25

Sååå bra Cathrine! Her gikk det og flott, hun sovnet mens jeg sang for hun...såå deilig! Vet du hva, vi er flinke!! Vi skal være stolte av oss selv assa....hadde trodd det skulle ta såå mye lenger tid dette her...[:D]

jepp[:D]

Back
Topp