Jaybird

FruStina

Gift med forumet
du søta, vet du hva.....du må ikke bli forskrekka om jordmor vil strippe deg sent i svangerskapet, hun kler ikke av deg, hun bare tøyer deg nedtil, og det kan hjelpe med fødsel [;)]

What? Tøyer nedentid? Drar hun i saker og ting? For å myke opp eller?[&:]
Har heldgivis et halvt år til på å venne meg til den tanken[:D].

hun tøyer mormunnen. Hinneavløsning heter det egentlig.dvs at en lege/jordmor går inn og røsker litt eller kraftig i livmormunnen for å få litt fortgang i utvidelse og fødsel,hvis man er moden da.stimulering av mormunnen.det kan være utrolig smertefullt hvis det blir gjort kraftig eller man merker nesten ingenting hvis det bare er litt stimulering.

Jeg ble det 2 dager før jeg ble satt i gang, gikk fint, legen var rask og røska til skikkelig, ikke så smertefult

unnskyld at jeg sier detta, men æsj![8D]

Uhm... eeeh... reaction error... Jeg signerer maltesers sitt "æsj".

hahaaa, søte dere er, men vent til dere er fødeklare og bare vil ha babyen ut, så er det kanskje ikke så dumt forslag [:D]

ORIGINAL: maltesers

unnskyld at jeg sier detta, men æsj![8D]

Når du er mange dager på overtid kommer du til å be de om å gjøre det[8D][8D] og bli sur hvis ikke de vil..

hihi.. lo høyt når eg leste kommentaren din, Jaybird.. hehe... hadde ikkje visst d selv heller første gang så du e veldig unnskyldt...[:D]

eg trur ennå at eg ikkje forstår halvparten av alle ord og uttrykk som blir brukt iforbindelse m graviditet og slikt så..[8|]

ORIGINAL: _marie_

hihi.. lo høyt når eg leste kommentaren din, Jaybird.. hehe... hadde ikkje visst d selv heller første gang så du e veldig unnskyldt...[:D]

eg trur ennå at eg ikkje forstår halvparten av alle ord og uttrykk som blir brukt iforbindelse m graviditet og slikt så..[8|]

Tror det er vanskelig å bli graviditetsekspert med mindre man er smiths venner og har født 10 barn. Og selv ikke da=P. Hihi. Men bra det finnes jordmødre som vet råd. Selv om noen av de tinga høres fryktelig æsje ut:P

Hehehe!! Må si det at jeg får fåsehud når du sier ordet røsker[&:]
Det høres så au ut[&:] Forestiller meg at både jm og lege tafser inni musa
og drar på hver sin side[&:][&:]
Har ikke opplevd å bli strippet

ORIGINAL: ~StRaToS~

Hehehe!! Må si det at jeg får fåsehud når du sier ordet røsker[&:]
Det høres så au ut[&:] Forestiller meg at både jm og lege tafser inni musa
og drar på hver sin side[&:][&:]
Har ikke opplevd å bli strippet

huff nei no ler jeg her... det er slemt gjort..
en jm på ene siden og en lege på andre siden og drar... huff...
det bildet fikk jeg no...

Haha, søte jenter<3

Merker jeg rygget bakover her nå, he he, kan man nekte å bli strippet????
Ikke f*** om noen skal røske i noe som helst nedi der!!!

No way!!

Sa noen skeptisk??[8D]

hehe. synes dere er søte altså ;) Men jeg kan love dere at når dere har kommet til termin, og er kjempeklare til å få ut skatten så er det mye rart som plutselig er HELT naturlig.

bra man har lang tid til å forberede seg ;)

Nesten så jeg vil spørre om sambo kan få røske litt der nede i stedet. Men jeg er ganske sikker på at hvis han skal befinne seg i det området ved fødsel, så forsvinner sex lysten. Ille nok at min er borte for tiden=P

Jeg sier bare oh my....[&:] Jaja....vi får ta det når det kommer jenter[:D]
Kjenner det er mange sånn type ting jeg ikke orker å tenke på enda [:D]

Back
Topp