Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og som har sluttet idet de fant ut om svangerskap? Hvordan har det gått? Jeg er livredd for å miste, men står på relis at dersom en må bruke og det veier opp mot risikoer og blablabla... Så skal det gå fint.. Men jeg har jo sluttet, er bare livredd for å miste, siden jeg allerede har mistet en gang før (ikke relatert til stilnoct eller noe).. Kjenne jeg er Drit bekymret og jeg får ikke sove...
Jeg er og av de som har brukt paralgin forte men som også har avsluttet disse idet jeg fant ut om svangerskapet
Jeg har ikke tatt dette inn engang og ikke gitt beskjed til legen om svangerskap engang for jeg klarer ikke å tro at det skal gå bra
Hvor langt var du på vei da du mistet sist?
I teorien skal ikke sovemedisin påvirke om et svangerskap går bra eller ikke - men du kan i mellomtiden sjekke om den står oppført på tryggmammamedisin mens du venter på time hos legen din
Hvis legen din er kjent med at du har mistet tidligere så kan du komme inn mye tidligere nå for å ta blodprøver å følge opp at HCG stiger som det skal
Jeg har heller ikke tatt kontakt med lege - men tenker å gjøre det rett etter påske for å be om blodprøver.
Jeg er ikke lenger enn 4+1 og fant utav det nettopp, vare jo planlagt og veldig ønsket, men er allikevel livredd både for å miste og for å gå rundt i uvitenhet...
Jeg var 9 uker på vei, men fosteret døde i uke 5-6. Håper det går bra denne gang iallefallJeg mente hvor langt var du på vei da du mistet forrige gang (du skreiv du hadde mistet før).
Jeg tror alle er redd for det - og nå som det er litt begrenset med legetimer (i alle fall her) så blir det mye usikkerhet.
Man må prøve å ikke tenke for mye på det til at det blir en for stor del av hverdagen
Jeg tenker sånn at dersom det skjer - så er det ikke noe jeg kunne gjort anerledes fra eller til. og ikke noe jeg kunne gjort for å forhindre det... vanskelig - ja. men hva annet skal man gjøre