jattings 29 nov.

maikaen

Forumet er livet
ja her sett æ.. trøtt i tryne e æ!
snuvva våkna klokka 08. laga ho velling. d spisteho 40 ml av.
la ho i vogna etterpå (gjør allti d uansett om ho spis kl 04 eller 08.)
der blei d ramahyl, så måtte ta ho opp igjen..
no blei ho veldi stille å vippestoln. muli d e førr at ho ligg m ryggen der
rompa ska være..[8|] *prøve å putte i vogna*

ho e trøtt, så førhåpentlivis sovne ho.. e så dumt når d blir tull i de
stakkars rutinan æ har.. på natta/mårran får ho mat når ho våkne å så legg
æ ho igjen. å uavhengig av katti ho våkne på natta/mårran, så sovne ho igjen
å sover da t 9.30-10.30... så om ho får mat klokka 5 eller 7, så sover ho t den
tia uansett. men ikkje idag!!! første gangen på over 1 mnd at ho ikkje gjør d..
blir jo faen bare tull!!![:'(] katti ska ho da sove lang lurn sin liksom??
får satse på at ho bare sover 1 time no da... OM ho sovne....

har gjedd ho suttn no 3 ganga, å vær gang bynne ho å gnikke sæ i øyan!
sååååå trøtt atte.. enn vest ho sover 2-3 tima no da?? da blir hele langlurn
forskjøvve t ettermiddagen istede... blæææææææææææ...
lure på kossn den her dagen ska gå..

her venter vi til lørdag[:D]men har sett mange som har hengt opp allerede rundtom,så er vel ik dumt nei...[;)]eg klør i fingrene og etter å begynne å pynte..er jo såååååå koseligt[:)]

Litt slitsom natt - la meg ca. 23 med illskrikende baby i armene og Sov-i-ro i ørene.
Til slutt begynte han å roe seg, da fikk han pupp (hadde jo tross alt ikke spist siden han la seg første gangen før 20 [8|]), og sovnet til slutt en eller annen gang mellom 00 og 01.
Våknet med mageknip og småsulten litt over 04, fikk pupp, sov til 6.30, fikk litt mer pupp (så lenge han sovner ved puppen etter 3 minutter er det ikke rart han blir ofte sulten - men jeg lar ham heller sove enn å tvinge i ham mer mat og ende opp med skrikende unge med ny omgang mageknip [&o]) og sov til ca. 8 før mageknipen var tilbake.
Gråt, sutring og litt tøy og bøy, og nå, to timer senere, er han blid og fornøyd og mor skal spise frokost.

Skal tilbake til Oslo om noen timer, togene går jo - litt synd, ville gjerne blitt kjørt til døren av pappa jeg da. [;)]
Men da kunne ikke mamma kommet inn i kveld for å overnatte (sånn at jeg får eksamenssøvnen min), så det hadde jo hatt sine ulemper også. [8D]

Vi skal prøve å komme oss på aller første babysvømming i kveld, kjenner jeg er litt stressa med tanke på alt som skal gjøres i kveld - må få lest litt mer også. [:'(]
Og svigermor, som skulle sitte barnevakt deler av dagen i morgen, ringte - hun er syk. [&o]
Så mannen får bare holde seg våken etter nattejobben, sove når junior gjør det og holde ut til jeg kommer hjem!

Natta har vært kjempe bra. Morgenen litt værre. L er skikkelig sutrete og grinete i dag.. Håper virkelig det bare var aav at han var trett.
Skal egentlig på 4 mnd barsel med førstehjelpsvideo i dag, vil jo så gjerne ha med meg det men om han er like sutrete da han våkner får jeg nå se det ann litt.
Han var ikke helt i toppform i går på dagen heller, kastet opp en gang men var jo like blid for det.Kvelden var fin så var nok ikke mer enn det.
Får nå se ann litt.
Ellers så får vi bare slappe av litt.

BLÆÆÆÆ! Dette har vært en møkkanatt i min målestokk, jeg er trøøøøøtt!![&o][&o]
Maja sovnet ikke før 21 igår, etter en del hyling (oooovertrøtt).. Så var hun da stille og rolig helt til kvart på 4 om natta, da begynte hun å grynte og kave værre! Så var hun da plutselig så våken at hun måtte ha mat, spiste 160 ml. Sovnet igjen, men har market seg og kavet siden, så jeg fikk jo ikke så veldig mange minutter sammenhengende søvn etter det.. Følte jeg i hvert fall...
Klokka 0730 sto mannen opp, og jeg tok henne over i senga hans. La henne i samme lengderetning som meg, og hun sov godt.. Jeg også, endelig.. Når jeg våknet, lå hun på tvers, hun hadde snudd seg trekvart runde rundt....... Klokka var 09.17 når hun våkna da, så da hadde vi i hvert fall fått to timer der, begge to..[:)] Heldigvis.. Og så smiler hun jo som en sooool hver gang vi ser på henne når hun våkner, da er jo alle sorger glemt! [:)][:D]
Nå sover hun igjen, nesten så det frister å blunde igjen for meg også, men snekkeren holder på og det brååååååker. All ære til snuppa for at hun klarer å sove gjennom det.... [8|][&:]

Sitter også egentlig å venter på en venninne som skulle ta seg en tur, fikk vite igår at hun skal legges inn for spiseforstyrrelser i løpet av desember.. Tenkte jeg skulle aktivisere henne litt, holde henne litt med selskap. Syns så utrolig synd på henne!!!

I løpet av dagen skal jeg også i banken og heve barnetrygd-sjekken jeg fikk tilsendt i slutten av oktober (!) den går ut idag.. føler meg innmari rask ja....... [8D]
Den neste er vel gjerne utbetalt allerede.. Jaja..

Halv tre skal jeg låne bort snuppa til svigers i et par timer, og så skal jeg lage negler på en annen
venninne.. Regner med å være ferdig til mannen kommer hjem. Og sååååå, i kveld.. *hjelp* skal jeg på trening.. Spinning (au, rompa mi)....

Oi, ble langt dette gitt.. Sånn er det når man har dagen full av planer.. Hehe..

julian sovna kl 20 igår, og jeg tenkte at det var veldig deilig!
da han våkna igjen kl 24 skjønte jeg ingenting...
han spiste litt, og holdt det gående med skrik til kl 03!!!
så sov han til kl 0615, spiste og sovna igjen kl 07.
og våkna da igjen kl 09...

jeg er trøtt.....................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

idag må jeg i banken, for det er noe galt med kodebrikken min, og da får jeg ikke betalt regninger... ups...

ellers... tenkte å holde meg mest mulig inne idag, drittvær ute!!![:'(]

jaaaa... nå er det morn her...[:D] Aslag sovna ca 10 igår.. å isteden for å hive puppen i munnen på han når han sutra om natta, så sang jeg[:D] funka det!!![:D]

Sitter å venter på at de største barna mine skal komme hjem av skolen...
Vi skal å gå i nissetog alle sammen i kveld.. åpninga av julegata her vi bor[8D]
Tror det blir koselig det[;)]

snuppa sovna i vogna etter at æ la ho der imårrest! småskreik et par ganga,
men ga ho suttn å t slutt sovna ho ca 9.30. æ gikk inn i senga å la mæ,
å våkna litt over hall 11 av at snuppa lå å prata i vogna[:D]
spiste vellingen æ laga imårrest ca 11.30. da slukte ho hele flaska på et jessunavn!
laga litt mere sia ho spiste 40ml imårrest å d va 140ml igjen. så da spiste ho
200ml[:D] bynte å kle på ho litt før 12, å da kom ho mor m bilstoln som æ ska ha
m mæ ned t GC! så da måtte ho jo prate litt m snuppa.

la ho ut litt over 12 å sto å prata litt m ho mor før ho dro. da va snuppa enda
våken, så æ måtte gå litt på utsia her! så da va ho sovna ca 12.20.

må vel ta å vaske koppan. kjente at æ hadde MINST løst! d e ei halvanna evihet
sia sambo gjorde d!! må vel rydde litt åsså. kansje æ støvsuge. får se ka æ gidd!
no ska æ væffal ete frokost[:D]

Huff, for en natt...har vært forkjøla siden søndag, og trodde egentlig jeg var på bedringens vei, men neida[&:] Har hatt feber i natt (38,7 da jeg målte kl. 0330), og dundrende hodepine. Moro med nattamminger da[:'(] Heldigvis jobber mannen min kveldsvakt idag (dro ikke på jobb før nå), så jeg fikk sove til kl. 11[:)]

Nå er feberen borte, og Leopold sover søtt i sengen sin, noe jeg håper han skal gjøre ihvertfall en times tid til.

Ellers har jeg ingen planer idag, skal bare ligge mest mulig på sofaen og bli frisk. Så da blir det vel noen timer her på BV tenker jeg...[8D]

lillegutt sovnet som vanlik klokka 19 igår kveld, og våknet hver tredje time gjennom natten! lå å kosa oss fra 8-9 i morrest før vi sto opp[:)] så denne natten har vært helt grei[;)]

planer fo dagen da..hmm.. strikke færdig ullsokkene til gubben så han ikke fryser på potetene sine[:D][8D]

tihi.. er i godt humør i dag jeg[:D][:D]

Lille Patrick her har hatt ei kjæmpeflott natt,bortsett fra at han ikke sovnet før 12 da men...[:)] han har våknet mellom 4 og 5 engang + igjen kl. 0800 noen netter nå,men inatt så våknet han ikke før 0800,kjæmpegodt[;)] men så sovnet vi begge 2 igjen etterpå å våknet igjen kl.11[:D] Etter frokost/lunsj dro vi på det nye senteret på Lade,Lade Arena som det heter.Tenkte vi skulle være heldig med noen tilbud,men fant ikke mye. Men vi vant et gavekort på 500,- på expert da. De slapp ned en bunke med balonger som det skulle være gavekort for 30 000,- i, og vi var faktigst en av de heldige[;)] Nå skal vi strax ordne oss for å dra på middag til mormor og morfar[:)] 
Ha en fortsatt fin dag jenter

Back
Topp