Jatta jatta, det var lurt

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Vesla har en uvane om og klatre opp på toalettet nå jeg er på badet og skifter på lillegutt. Jeg liker ikke det så godt, så jeg ba ho fint om og slutte. Får jo da selfølgelig spørsmålet "hvorfor?"

mor: ehm, det er masse skitt og bakterier rundt doen, så vi skal ikke leke der.
vesla: hvorfor?
mor: ehm, vi besjer og tisser oppi der veit du, og i besj og tiss er det skitt og bakterier.
vesla: har du bakterier i rumpa
mor: ehm, jah *klasker seg i panna*
vesla: har eg og? Har Leon og?
mor: derfor vasker vi oss godt vennen, åsså vasker vi oss godt på hendene etter vi har vært på do *føler seg fornøyd med svaret*
Vesla: åh åh har besseboo og, åh åh har pappa og batterie i rompa?

Og sånn går no dagan, vesla spørr jevnligt, om de fleste. såe GOOD ONE mor!![8D]

Jah, har du ikke du bakterier i rumpa kansje??[8D]

hehe, søte de er disse barna [:D] Gleder meg til storebroren her begynner å snakke skikkelig, tror han kommer til å komme med mye rart også [:D]

de er nå søte er de[:)] du kan ikke bare gi et svar, må forvente at du må svare på d samme i flere dager ja. hehe.
her har hun eldste begynt å spørre hva de forskjellige ordene vi bruker betyr. så i dag spurte hun: "hva betyr at, mamma?".... den synst jeg var litt vanskelig. hadde lyst å si ordklassen, men d er gjerne litt vanskelig for en 5 åring.. haha

Haha.. [:D] Måtte flire litt når jeg leste innlegget ditt [;)] Dissa små er jo herlige å da.. På sin måte[;)][:)]

Back
Topp